Permalänk
Medlem

Klan

Hej Alla

Gammal man som söker lite folk spela med:-)
Då jag har barn så är spelandet strikt styrt till kvällar, spelar gärna infanteri typ Ziba tower!

Lvl 80 för närvarande men siktar på 100!

Någon lagom gammal som kan tänka sig teama up ?

Visa signatur

Chassi Obsidian 800D Aggregat Corsair TX V2 850W Processorer Intel® Core i7-2600K Moderkort MSI Z68A-GD65 (Gen3) Minne Kingston DDR3 4X4GBGrafikkort ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB Hårddisk SSD Corsair 120GB Hårddisk,Seagate Barracuda® XT 2TB Tillbehör Razer BlackWidow, Mus Logitech G400 Bildskärm Samsung 23" 120hz

Permalänk
Medlem

Hur gammal är du då?

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

om de är relevant så 33

Visa signatur

Chassi Obsidian 800D Aggregat Corsair TX V2 850W Processorer Intel® Core i7-2600K Moderkort MSI Z68A-GD65 (Gen3) Minne Kingston DDR3 4X4GBGrafikkort ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB Hårddisk SSD Corsair 120GB Hårddisk,Seagate Barracuda® XT 2TB Tillbehör Razer BlackWidow, Mus Logitech G400 Bildskärm Samsung 23" 120hz

Permalänk
Medlem

Inte för att jag skulle kalla någon runt 30 för gammal man men det kanske bara är jag.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Medlem

Om vi har 12 åringar som spelar BF(se trådar), så kanske medelåldern är vilt gissat kanske runt 25? Då är jag över medel.
Dvs. jag tillhör äldre gänget som spelar BF.

Har ingen statistik gå på alls, gissningar! Där av jag sa jag var gammal.

Visa signatur

Chassi Obsidian 800D Aggregat Corsair TX V2 850W Processorer Intel® Core i7-2600K Moderkort MSI Z68A-GD65 (Gen3) Minne Kingston DDR3 4X4GBGrafikkort ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB Hårddisk SSD Corsair 120GB Hårddisk,Seagate Barracuda® XT 2TB Tillbehör Razer BlackWidow, Mus Logitech G400 Bildskärm Samsung 23" 120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frodda:

om de är relevant så 33

Nej, men blev ju lite nyfiken Hehe

Nämnde dig för min klanledare, vet inte om han tagit kontakt med dig?
Du kan se denna tråden för lite info/kontakt -> http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1156972-bald...

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frodda:

Hej Alla

Gammal man som söker lite folk spela med:-)
Då jag har barn så är spelandet strikt styrt till kvällar, spelar gärna infanteri typ Ziba tower!

Lvl 80 för närvarande men siktar på 100!

Någon lagom gammal som kan tänka sig teama up ?

Skickade pm till dig.

Och gammal o gammal....vår älste har passerat 60;)

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

Tips är att kolla in Old Gents =[OG]=, Funnits sedan 2001 för de lite äldre (minimum 25 år, snittålder runt 37 år, äldsta 66 år). Fokus ligger på att ha kul i första hand, vara bra i tredje hand. BF3-gänget tävlar i BNL i lägsta divisionen, och vi rullar ett antal servrar tillsammans med våra sponsorer.

www.oldgents.se

Permalänk
Medlem

Wonk

Tips är att kolla in Old Gents =[OG]=, Funnits sedan 2001 för de lite äldre (minimum 25 år, snittålder runt 37 år, äldsta 66 år). Fokus ligger på att ha kul i första hand, vara bra i tredje hand. BF3-gänget tävlar i BNL i lägsta divisionen, och vi rullar ett antal servrar tillsammans med våra sponsorer.

www.oldgents.se

Dom känner jag till, i BF2 hade jag som mission att ha knivat alla som spelade då.. lyckades..

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Frodda Visa inlägg
om de är relevant så 33
Nej, men blev ju lite nyfiken Hehe

Nämnde dig för min klanledare, vet inte om han tagit kontakt med dig?
Du kan se denna tråden för lite info/kontakt -> http://www.sweclockers.com/forum/123...r-spelare-bf3/

Provade i går, inte direkt massa aktion faktiskt.. =/ blev besviken..

Visa signatur

Chassi Obsidian 800D Aggregat Corsair TX V2 850W Processorer Intel® Core i7-2600K Moderkort MSI Z68A-GD65 (Gen3) Minne Kingston DDR3 4X4GBGrafikkort ZOTAC GeForce GTX 590 3072MB Hårddisk SSD Corsair 120GB Hårddisk,Seagate Barracuda® XT 2TB Tillbehör Razer BlackWidow, Mus Logitech G400 Bildskärm Samsung 23" 120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frodda:

Wonk

Tips är att kolla in Old Gents =[OG]=, Funnits sedan 2001 för de lite äldre (minimum 25 år, snittålder runt 37 år, äldsta 66 år). Fokus ligger på att ha kul i första hand, vara bra i tredje hand. BF3-gänget tävlar i BNL i lägsta divisionen, och vi rullar ett antal servrar tillsammans med våra sponsorer.

www.oldgents.se

Dom känner jag till, i BF2 hade jag som mission att ha knivat alla som spelade då.. lyckades..

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Frodda Visa inlägg
om de är relevant så 33
Nej, men blev ju lite nyfiken Hehe

Nämnde dig för min klanledare, vet inte om han tagit kontakt med dig?
Du kan se denna tråden för lite info/kontakt -> http://www.sweclockers.com/forum/123...r-spelare-bf3/

Provade i går, inte direkt massa aktion faktiskt.. =/ blev besviken..

Tyvärr har Regalen våran ledare ett 4G nätverk. Så han försvinner ständigt. Kontakta gärna våran andra ledare Hyrst. Jag kommer samt adda dig på battlelog. Regalen och vi ursäktar för den sega kommunikationen.

EDIT: Det är inte vanligt inom BalderDash Gaming

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241003350...

Dock kanske åldern går ifrån 17+

men vi har ett par i åldern kring 20-45

Visa signatur

CPU: FX-8350 4.5 Ghz | Mobo: M5A97 R2.0 | Ram Corsair C10 1600 Mhz | Skärm: 1920x1080 27" | SSD: Kingston 120 GB | HDD: WDC 500 GB | GPU: Crossfire 6970 OC | HS: Corsair Vengeance 1500 | Ström: Corsair CX750 | Kylning: Corsair H80i Chassi: Corsair Carbide 330R | OS: Windows 7

Permalänk

Hej.
Vi är en nystartad PC klan som söker skandinaviska spelare som vill ha kul och spela för nöjes skull.
Om intresse finns, erbjuds möjlighet att spela matcher på alla nivåer och skapa sin egen squad.

Dock finns det en åldersgräns på 20 år.

På teamspeak pratar vi Svenska och Engelska.

Ni är varmt välkommna att ansöka till oss via våran hemsida http://rejectclan.enjin.com/

Där hittar ni även våra fullständiga regler.

Så kom igen vad väntar du på!!!

MVH Kramath83