Jonas, Emil och LinusTechTips

Permalänk

Jonas, Emil och LinusTechTips

Jonas och Emil är med i LinusTechTips video och tvärtom

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 912 Plus Svart Processor: i5 3570K (Ivy Bridge) RAM: 8 GB Grafikkort: GeForce GTX 670, Kepler PSU: 550W Hårddisk: 120GB SSD + 2TB HDD Ned/Uppkoppling: 100/50 Skärm: Acer LED 27'' Headset samt Tangentbord: Razer Megalodon och Razer Lycosa

Permalänk
Medlem

Synd att Sweclockers red. ska behöva vistas i närheten av den där muppen...

Nu var jag kanske lite hård men Linus borde avgå...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Kollade lite på hans videos men insåg snabbt att han göra inga recensioner. Han gör bara reklam. Kan ju fått fel uppfattning, men det kändes inte som det.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Synd att Sweclockers red. ska behöva vistas i närheten av den där muppen...

Nu var jag kanske lite hård men Linus borde avgå...

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av lord_dubbdäck:

Kollade lite på hans videos men insåg snabbt att han göra inga recensioner. Han gör bara reklam. Kan ju fått fel uppfattning, men det kändes inte som det.

Linus gör otroliga mängder videon och berättar mycket väl om produkternas funktioner. Men visst så jobbar han med Ncix så han är inte i situationen att hacka på produkterna allt för mycket.
Jag finner hans videon mycket hjälpsamma då han har ett väldigt stort utbud och man får snabbt klart för sig vad produkten har att komma med, speciellt hjälper det att man ser produkten själv samt alla accessoarer som medföljer.
Att Linus arbetar med ett företag är det som möjliggör ett så stort antal recensioner/unboxings och jag ser hellre att han kommer med fler videon fastän han sparar på det negativa än att han skulle vara likt de andra recensenterna som inte arbetar med företag och kommer med 1-2 videon per månad.
Jag är glad att Linus fått så stor framgång som han gjort då han sätter mycket tid på sina videor och har även öppnat sitt privatliv för de som följer honom.

Permalänk
Medlem

Inget fel på Linus, han gör mest unboxing och korta reviews.
Han visar enormt många produkter, bara bra.

Go Linus.