Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Nov 2010

BitFenix Spectre Pro120mm

Hej jag tänkte köpa ett par nya fläktar nu när jag ska köpa ny dator.
Och jag letade efter LED fläktar , kolla lite på test resultat och kom fram till att BitFenix Spectre Pro är ett par jättebra fläktar, fast jag undrar nu över hur de ser ut.

Så om någon har ägt likadana fläktar kan ni länka en bild eller säga vad ni tycker om de, för det jag hittade med google var inte övertygande.

Eller kanske ni har några andra val som ni kan länka, men som jag sa tidigare va LED gärna grön.

tack

ffffffffc

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av LucasSj:

Hej jag tänkte köpa ett par nya fläktar nu när jag ska köpa ny dator.
Och jag letade efter LED fläktar , kolla lite på test resultat och kom fram till att BitFenix Spectre Pro är ett par jättebra fläktar, fast jag undrar nu över hur de ser ut.

Så om någon har ägt likadana fläktar kan ni länka en bild eller säga vad ni tycker om de, för det jag hittade med google var inte övertygande.

Eller kanske ni har några andra val som ni kan länka, men som jag sa tidigare va LED gärna grön.

tack

Jag skaffade en BitFenix Spectre Pro 140mm för ett tag sedan .. vart missnöjd eftersom den lät så högt så jag tillslut var tvungen att dra ut den .. skulle vara bäst att ha den kopplad till fläktstyrning .. men jag har 2 st http://www.inet.se/produkt/5321348/nexus-120mm-real-silent-bl... och är mycket nöjd med dom eftersom dom är mycket tysta och är mycket snygga .. dom har dock utgått... ser att det var typ ett halvår sen du skrev detta men vafan xD