Permalänk
Skrivet av Lucce11:

Word! Skippa alla föråldrade konsoler och hoppa på vinnartåget!

Visa signatur

-- Intel i5 750 @ 3,8Ghz Corsair H50 Cooler | MSI P55 CD53 | Corsair XMS3 8GB @ 1600Mhz | Creative SB X-Fi XtremeGamer 5.1 | Gigabyte GTX 580 Windforce X3 | Chieftec 650W PSU | HAF 932 | Windows 8.1 pro --

Permalänk
Medlem
Skrivet av tony_fjellborg:

Word! Skippa alla föråldrade konsoler och hoppa på vinnartåget!

Alla spel släpps inte till PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Haha nästan kul att se folk tycka att det är nån skillnad på grafiken dom är lika suddiga i jämförelse med PC.
Hur som helst så vet vi inte hur Nästa generation ser ut och det är möjligt att Xbox (vilket jag nog föredrar men äger inget av de) är snabbare och bättre än PS4. Sen har ju Xbox Halo

Jag ser skillnad? Jag spelar mest PC. Kör enbart PS3 för Uncharted, Resistance och GT5 samt guitar hero för sällskaps spel vid förfest och dylikt.
Det är ju dock bara 1 halo som är bra, och det är det första. (jag jag har spelat igenom alla)

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zizoor:

Ursäkta mig? PS3? Bättre grafik? Pff... Det är väldigt subjektivt måste jag säga, för om man inte gillar AA så är säkerligen ps3 snyggare. I dagsläget äger jag bara konsoller för deras exclusives.

Har du möjligen glömt av att sätta på AA på din PS3:a då?
Det gör ingen jätteskillnad, men helt klart tillräckligt för att man ska märka det!

Förmodligen har ju Xbox 360 bättre AA ändå (eftersom just AA är något många konsol-användare klagar på), men jag vet inte, alla kanske inte vet om att den funktionen faktiskt finns hos PS3:an? XD

Kantutjämning hittar du här:
Settings -> Game Settings -> PS - Smoothing.
Folk på vissa forum säger att det bara är för ps1 och ps2 spel, detta stämmer inte, eftersom man märker en ganska tydlig skillnad i t.ex. FF13

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Alla spel släpps inte till PC.

Alla spel släpps inte till konsol

Skrivet av topfuel:

Jag ser skillnad? Jag spelar mest PC. Kör enbart PS3 för Uncharted, Resistance och GT5 samt guitar hero för sällskaps spel vid förfest och dylikt.
Det är ju dock bara 1 halo som är bra, och det är det första. (jag jag har spelat igenom alla)

Hört att 4:an är bra men vad vet jag.. jag har bara spelat första. (PC)

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns som sagt en hel del trådar om ämnet redan. Börja med att läsa igenom dom.

Tråd låst.