Permalänk
Medlem

Makalöst och gediget arbete! Fröjd för ögat.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Grymt! Kul att se nån som lägger ner så mycket tid och kärlek för att få ett sånt här resultat Grattis och självklart 5p.

Permalänk

här är en som kan finsnickeri ser jag riktigt kul bra jobbat.

Permalänk
Medlem

Fyy fan va stiligt

Visa signatur

Chassi Cooler Master NR200P......................MB ASUS ROG STRIX B550-I GAMING
PSU Corsair SF750|750W|80+ Platinum........RAM G.Skill Trident Z 16GB (2x8GB) CL14
CPU Ryzen 9 5900X ..................................... CPU-Cooler/Pump/Reservoir Barrow LTPRP-04
GPU RTX 3090 HDD 2TB M2 NVMe PCIe x4 Rad. Vol. 0,032 m³ Fläktar 4x120mm, 2x 140mm

Permalänk
Proffsmoddare

Tack allesammans för de fina orden!! Ni anar inte hur mycket det uppskattas.

Skrivet av spaceslee:

Mycket fint. Var kommer stjärnkartan ifrån?

Jag har gjort den själv.

Skrivet av Aiwzor:

Det där måste ha tagit riktigt lång tid att göra! Riktigt snyggt!

Jo, det tog sina timmar. Började bygget för ett drygt årt sedan

Skrivet av Asteroid:

Fint bygge. 5p

Vad är det för operativ du kör samt hur har du fått till arkadmenyn?
Är det windows med emuleringsprogram?

Kör XP med Instant Sheller. Sedan använder jag ett självbootande Maximum Arcade för emulatorer och menysystem. Meny-layouten har jag själv designat.

Skrivet av Mugo:

Otroligt snyggt och välgjort. Vad är det tänkt att du ska spela på den?

Vad jag skall spela? ... ... ... ... ALLT!!!

Visa signatur

Byggen:
Shrine, Tempel

Följ mig gärna på facebook: https://www.facebook.com/lovehultenau

Permalänk

Grymt välgjort och unikt! 5p

Visa signatur

Intel i5-2500K @ 3,3Ghz | Asus P8P67-v PRO | SLI: 2x Asus GeForce GTX 560Ti 1GB | Corsair 8GB 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD Force GT 120GB | Corsair CX 600W | 2x 500GB Seagate Baracuda | Antec p180 | CoolerMaster CPU-kylare | 2x 24'' BenQ | Win7 x64 PRO | Logitech G400 | fUnc sUrface 1030 |

Permalänk
Medlem

helt galet quizz, har följt din logg i det andra forumet, kul att du slänger upp den här också 5p såklart!

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem
Skrivet av HElephant:

Vem i hela friden lägger inte 5 poäng!?

de som är avis och gör fula byggen här på swec, dvs de som ger sina fula byggen 5p...

OnT: Riktigt nice! som en skåning sa

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Medlem

Som vanligt blir man ju helt jäkla mörkrädd när man ser dina byggen, man vill bara sälja lägenheten och skaffa nåt på landet där man har plats med en rejäl verkstad

På tal om det, jag kan inte påminna mig om att du någonsin postat några bilder på hur det ser ut där du bygger dina grejer. Vore lite skoj att veta vad du använder i verktygsväg, vilka metoder du kör, och sådant. Är själv minst lika intresserad av metodiken som resultaten

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Hur kan någon ge detta otroliga arbete mindre än fem stjärnor!

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Wtf?

Mind blown. Grymt på alla sätt!

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Skrivet av quizz_kid:

Jag har gjort den själv.

Oh fasen, som vektorgrafik då eller? Du har inte lust att dela med dig?

Visa signatur

• Sun SPARC

Permalänk
Medlem

Har du sålt byggen någon gång? Isf vad fick du, om inte, hur mycket skulle du vilja ha för ett?

Har inte ekonomin för det nu men det var riktigt jävla snyggt iaf

Permalänk
Medlem

Nytt quizz_kid galleri:
Sätt fem stjärnor, sen tittar man på vad du gjort!

Grymt bra jobbat!

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

en fråga bara, vart lägger du trackballen när den inte är inkopplad? känns som att den blir femte hjulet..

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem

Jag dog precis en smula. Episkt!

Permalänk
Proffsmoddare

Tack allesammans!

Skrivet av kaput:

På tal om det, jag kan inte påminna mig om att du någonsin postat några bilder på hur det ser ut där du bygger dina grejer. Vore lite skoj att veta vad du använder i verktygsväg, vilka metoder du kör, och sådant. Är själv minst lika intresserad av metodiken som resultaten

Jag är lite dålig på verkstadsbilder, men i "shrine-tråden" kan du se lite av maskinparken jag lånar för tillfället. Det är en fin samling gamla gjutjärnsmaskiner. Ska försöka styra upp något eget så småningom.

Skrivet av spaceslee:

Oh fasen, som vektorgrafik då eller? Du har inte lust att dela med dig?

Jag har jobbat med pixelgrafik, och detta i PS cs 5

Skrivet av benjipod:

Har du sålt byggen någon gång? Isf vad fick du, om inte, hur mycket skulle du vilja ha för ett?

Har inte ekonomin för det nu men det var riktigt jävla snyggt iaf

Jag har sålt ett par byggen, men knappt gått plus på dem. Det är svårt att tjäna pengar på något med så många verkstadstimmar. Men med lite tur så hittar den rätta målgruppen mig snart

Skrivet av Kel:

en fråga bara, vart lägger du trackballen när den inte är inkopplad? känns som att den blir femte hjulet..

Bra fråga Kel. Jag hittade aldrig någon bra lösning på detta. Det är lite klurigt med 30-vinklar överallt. Man får dras med det femte hjulet tills jag kommer på något bättre

Visa signatur

Byggen:
Shrine, Tempel

Följ mig gärna på facebook: https://www.facebook.com/lovehultenau

Permalänk
Medlem

Featured at VerbalProcessing

Tja tänkte bara dela med mig av att ditt hantverk är med i en video av VerbalProcessing.

Visa signatur