Permalänk
Medlem

WoW RAF US

Tänkte som sagt se om någon är intresserad av att köra RAF på US realms. Har tänkt lira på US realms nu, men skulle vara kul att få lira med någon svensk och självklart få alla trevliga bonusar som RAF ger en.

MVH

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga varför på US?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kajlie:

Måste bara fråga varför på US?

För att få dålig ping kanske ??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kajlie:

Måste bara fråga varför på US?

Lättare att komma upp i rating på US.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Skrivet av 13ers3rk:

Lättare att komma upp i rating på US.

Tror jag inte, kör på franska servers så ska du se på sopor, många top spelare har dragit till Ysondre nu, för å dra rank ett, har kollat lite när ziqo kör arena och fransoserna verkar lite lätt efterblivna.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Tror jag inte, kör på franska servers så ska du se på sopor, många top spelare har dragit till Ysondre nu, för å dra rank ett, har kollat lite när ziqo kör arena och fransoserna verkar lite lätt efterblivna.

Antar att han då körde på Realziqo mot rediga noobs, vilket inte är så svårt för en frost mage att möta om den har full malevolent och s12 elite vapen. Antar också att han körde 1v2 som har brukar göra och då är han inte på hög mmr säkerligen bara på runt 1400 och då är det väl inte så konstigt att folk är rätt sagt värdelösa? Går du till US och kör arena kan du säkert komma upp till 1500-1600 i PvE gear.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Skrivet av 13ers3rk:

Antar att han då körde på Realziqo mot rediga noobs, vilket inte är så svårt för en frost mage att möta om den har full malevolent och s12 elite vapen. Antar också att han körde 1v2 som har brukar göra och då är han inte på hög mmr säkerligen bara på runt 1400 och då är det väl inte så konstigt att folk är rätt sagt värdelösa? Går du till US och kör arena kan du säkert komma upp till 1500-1600 i PvE gear.

Äre så illa på us servers?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Äre så illa på us servers?

Lite läskigt men ja så illa är det

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Lite läskigt men ja så illa är det

Beror på vilken server man kör på... Darkspear är ju inget att rekommendera då Swifty muppen spelar där och därmed massa andra rätt duktiga killar/tjejer.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Beror på vilken server man kör på... Darkspear är ju inget att rekommendera då Swifty muppen spelar där och därmed massa andra rätt duktiga killar/tjejer.

Du menar folk som spelar på en server bara för att någon "kändis" spelar där? Det är inget att frukta då det oftast bara är fanboys och du möter ju ändå folk från andra servrar i arena.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Du menar folk som spelar på en server bara för att någon "kändis" spelar där? Det är inget att frukta då det oftast bara är fanboys och du möter ju ändå folk från andra servrar i arena.

Jo det är sant men väldigt många duktiga spelare har ju valt att gå över till hans server eller battlegroup för att lira med han eller andra duktiga spelare. Detta är egen erfarenhet, testade och det va inte alls lika lätt som på andra battlegroups.

Men överlag är de amerikanska spelarna värdelösa på Arena och RBG. Spelade på 1900 rating där på en polares konto och det va ungefär som att lira mot 900-1100 rating EU om ens det. De har ingen taktik och samspelet är botten.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

Jag menade mest för jag bor här nu att det skulle vara kul att lira på US. Så det hade suttit bra om nån ville RAF så det skulle gå snabbare att levla. Men ja här var de inte så trevliga svar, eller offtopic.. Men ja om nån vill så är jag fortfarande öppen. Jag köper kontot så ni kan RAF mig.

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem
Skrivet av we_man1:

Jag menade mest för jag bor här nu att det skulle vara kul att lira på US. Så det hade suttit bra om nån ville RAF så det skulle gå snabbare att levla. Men ja här var de inte så trevliga svar, eller offtopic.. Men ja om nån vill så är jag fortfarande öppen. Jag köper kontot så ni kan RAF mig.

Just nu har jag ett acc på US frostmourne PVP.
Har en 90 druid så skulle gärna vilja levela upp en till 90. Vill också rafa med någon från Sverige själv. Annars blir det krångligt. Iallafall är mitt Skype rovax199.