Permalänk

Kontakta Razer?

Deras slogan "For gamers. By gamers" , finns de på något sätt typ ett sätt och kontakta razer utan att skicka iväg ett email till dem , har dem nån slags forum där deras användare kan skriva och ge dem feedback om vad "dom vill ha?"

Måste ju finnas för det finns säkert jätte många som har synpunkter om deras produkter och vad dom vill ha och deras slogan säger ju allt , att dom gör efter vad gamersen vill ha , men jag hittar fanimej ingenting på deras hemsida där man kan skriva till dom och säga vad man vill ha från dom , förutom att kontakta deras typ kundsupport email?

Hur ska dom veta vad deras användare vill ha , om man inte får lägga sin röst hörd. :/

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

De som jobbar @ razer är gamers..

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk

Så i princip så e de dom som bestämmer vad dom gör för produkter, dom som sitter o säger nu gör vi en sån här mus... en sån här tangentbord..?

Dom lyssnar inte på sina kunder då? som också förmodligen är gamers, eftersom deras marknad riktar sig på gamers.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

förstår inte varför du grinar för du inte hittar något forum utan bara kundsupport.

tror du att du får svar om du skriver på något dassigt forum istället för direkt till de som jobbar där?

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem

Nu tror jag mer på att dom lyssnar på "pro gamers" folk som livnär sig på spel. Korea osv. Razer sponsrar många spelare och tävlingar. Misstänker att dom gör någon form av prototyp som dom sedan låter proffsen testa. Lyssnar till deras kommentarer och kritik.

Det du kan göra är väl att skicka feedback till deras mail om någon av deras produkt som du använder och skriver tydligt vad du skulle vilja se en förbättring eller vad du saknar.

Men att "gnälla" här kommer du tyvärr inte så långt med. Du har t.ex. inte skrivit något om vad du vill att dom ska göra. Om du skriver detalj vad du skulle vilja se från dom så kanske det finns en chans att någon ser det och tar till sig det.

Men gnäll så skiter dom i det fullständigt.

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Deras slogan "For gamers. By gamers" , finns de på något sätt typ ett sätt och kontakta razer utan att skicka iväg ett email till dem , har dem nån slags forum där deras användare kan skriva och ge dem feedback om vad "dom vill ha?"

Måste ju finnas för det finns säkert jätte många som har synpunkter om deras produkter och vad dom vill ha och deras slogan säger ju allt , att dom gör efter vad gamersen vill ha , men jag hittar fanimej ingenting på deras hemsida där man kan skriva till dom och säga vad man vill ha från dom , förutom att kontakta deras typ kundsupport email?

Hur ska dom veta vad deras användare vill ha , om man inte får lägga sin röst hörd. :/

Vart i deras slogan står det att de vill veta vad "gamersen" vill ha? Det står att de är produkter för gamers som är skapade av gamers, från det kan man då räkna med att de ser sig som gamers eller frågar t.ex. folk som är kända gamers eller liknande om idéer?

Hade deras slogan varit "We give gamers what they want" så hade du tolkat det rätt, sedan att du kan kontakta deras kundsupport och ge tips osv visst men att "För spelare. Av spelare" ses som "Vi ger spelare allt de vill ha" är en ganska fri tolkning.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Skrivet av tonix:

förstår inte varför du grinar för du inte hittar något forum utan bara kundsupport.

tror du att du får svar om du skriver på något dassigt forum istället för direkt till de som jobbar där?

För det första, varför skulle ett officiellt razer forum vara dassigt?!

För att antagligen lyssnar dom mer på flera personer, än en person?!

Om jag skickar iväg ett email om feedback, så läser dom det ja, men det finns inga andra personer som jag vet som kanske tycker likadant, men om man hade skrivit det på ett forum, så hade folk kunnat gå in och säga , ja ett sånt här vill vi ha av er , och efter kanske 1000 replies att dom ska göra ett sånt, så lyssnar dom?

Jag är inte dum heller.

Jo jag vill att Razer ska införa deras gamla möss igen, copperhead, diamondback, krait, boomerang och dom. Som tydligen är ett stort intresse bland många, bara man surfar runt lite på nätet. Tyvärr finns det inte någon samlad mötesplats där alla som vill JUST DETTA kan skriva detta till RAZER och meddela dom att VI VILL att NI gör en NY modell av dom här "gamla" mössen.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Avstängd
Skrivet av larssa87:

Nu tror jag mer på att dom lyssnar på "pro gamers" folk som livnär sig på spel. Korea osv. Razer sponsrar många spelare och tävlingar. Misstänker att dom gör någon form av prototyp som dom sedan låter proffsen testa. Lyssnar till deras kommentarer och kritik.

Det du kan göra är väl att skicka feedback till deras mail om någon av deras produkt som du använder och skriver tydligt vad du skulle vilja se en förbättring eller vad du saknar.

Men att "gnälla" här kommer du tyvärr inte så långt med. Du har t.ex. inte skrivit något om vad du vill att dom ska göra. Om du skriver detalj vad du skulle vilja se från dom så kanske det finns en chans att någon ser det och tar till sig det.

Men gnäll så skiter dom i det fullständigt.

Det där stämmer inte alls, jag har varit i kontakt med Razer ett flertal gånger och fått igenom förändringar både på hårdvara och mjukvara.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuggan74:

Det där stämmer inte alls, jag har varit i kontakt med Razer ett flertal gånger och fått igenom förändringar både på hårdvara och mjukvara.

Skickades från m.sweclockers.com

Om du nu har varit i kontakt med dom flera gånger så borde du inte ha några problem nu? Använd samma kanal som du har gjort tidigare så får du väl igenom dina önskemål?

Vad är det du vill ha igenom den här gången?

Visa signatur

- Its all about the game