Letar efter ett gäng till minecraft

Permalänk

Letar efter ett gäng till minecraft

Hej!

Fattar mig kort.

Letar efter ett gäng härliga människor som skulle kunna konfiguera och ha hand om en minecraft server, jag hostar den till er. (Windows)

Vi är enkla att samarbeta med och vi kommer inte att lägga oss i, utan ni blir ansvariga för den delen av gemenskapen.. Det ska vara en publik minecraft server (Gärna med VIP funktioner???) Vi ställer ju såklart kravet att servern ska köras seriöst och inget trams.

Mvh

Permalänk
Skrivet av skippy1234:

Hej!

Fattar mig kort.

Letar efter ett gäng härliga människor som skulle kunna konfiguera och ha hand om en minecraft server, jag hostar den till er. (Windows)

Vi är enkla att samarbeta med och vi kommer inte att lägga oss i, utan ni blir ansvariga för den delen av gemenskapen.. Det ska vara en publik minecraft server (Gärna med VIP funktioner???) Vi ställer ju såklart kravet att servern ska köras seriöst och inget trams.

Mvh

Hejsan!

Jag kan inte ställa upp. Det enda som jag undrar ifall den personen får betalt eller inte.

Mvh M79

Visa signatur

98-365: MTA: Windows Server Administration Fundamentals
98-366: MTA: Networking Fundamentals
98-367: MTA: Security Fundamentals

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna göra det.
får man mer info via PM?

Mvh.Joel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad kommer servern att hostas på, kommer den ligga i serverhall, eller i någon källare?
UPS eller ej?
Server hårdvara eller hemma?
fiber, koppar, 100/100?

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.

Permalänk

Ja det låter trevligt men varför vill du sätta upp en server du inte använder?(Om jag fattat det rätt...)