PS3 blu-ray-spelare ur funktion?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

PS3 blu-ray-spelare ur funktion?

Hej,

Jag gjorde det som egentligen kanske inte var rekommenderat, men jag störde mig fruktansvärt mycket på min PS3a för den lät så jävla mycket varje gång man bara skulle kolla på en film (från usb). Så jag öppnade hela PS3an och leta efter möjligt damm, dock var så inte fallet. Så jag förstod inte riktigt va fan problemet egentligen kunde bero på. Jag har återställt PS3an till fabriksinställningar och felet kvarstår. Hur som helst... Efter när jag satt ihop alla skruvar/delar i PS3an tillbaka på sin originalplats så har jag märkt av ett väldigt mystiskt problem. När jag försöker stoppa in en Blu-ray skiva eller DVD (spelar ingen roll), så märker den inte av i OS att skivan är instoppad (så jag kan inte ta ut skivan). Jag fick stänga av på strömbrytaren och sen sätta igång och IBLAND fungerade det om jag hade extremt mycket tur. Men nu får jag nog av hela PS3an och vill egentligen slänga ut skiten genom fönstret. Någon som har påträffat detta problem och som kanske vet någon lösning eller idé vad detta kan bero på?