Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vilhelmina
Registrerad
Mar 2011

Barndomsserier

Hejsan ni på SweC! Jag har fått en nostalgikick utan dess like (visserligen är jag bara 16 men de är nostalgi för mig) och vill se en massa serier från min barndom. Nu är ju bara problemet att alla dom serierna har ju utgått och blivit utbytta mot en massa strunt program!

Så nu vänder jag mig till er här på SweC och frågar om ni vet någonstans man kan se på dessa serier såklart på svenska då för att det ska bli samma sak som det va förr i tiden när man satt och väntade på morgnarna och vänta på diverse serier som Yu-Gi-Oh! och Beyblade. Det mesta streamas ju hej villt idag men jag har inte hittat någon hemsida som visar dessa serier på svenska och jag hittar ingenstans jag kan köpa en dvd box med dom eller liknande heller. Tror ni att man skulle kunna kontakta något företag som har haft med produktionen eller något att göra och se vad dom kan göra??

Jag tackar nu för mig och så ser vi om det finns något bra svar på detta! Mvh Voffede

CPU: i5 3570K @ Standard | Kylare: Noctua NH-D14 | GPU: AMD 7950 | Mobo: MSI Z77A G45 | RAM: XMS3 8gb 1600Mhz | HDD: Corsair Force 3 120gb | Chassi: Fractal Design R3 | PSU: Corsair GS700W |