Hjälp mig hitta ett namn till min nya låt! (snälla..)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Apr 2008

Hjälp mig hitta ett namn till min nya låt! (snälla..)

Har uppriktigt problem. Att kunna skriva och spela in en låt är en sak, men att komma på ett namn??? Jättesvårt!

Snälla ge mig förslag på namn till min nästa låt.. En elektronisk låt, ganska "dancig" och "houseig", men ändå lite klassisk musik i den, lite som min näst senaste låt (se min signatur)

... Alla förslag är hemskt mycket välkommna.

//Andreas Ahlström

Lista på min dator och kringutrustning hittar du HÄR
Citera för svar! Beskök gärna min Youtubekanal! Där lägger jag upp musik jag skapar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Skiffer, Typewriter, In dance we trust, Leonald, Dykartajm, Förskolediskho, Sufficient, Ekano, Swiss Swing, Aproper Atunement, False Tunes, Disco in Disguise, Disguise in the Skies, Låtsallad, Skambolagets nästa affär är hemlig, Donald Truck, Humbughamboshambo,

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av Alakai:

Förskolediskho

HAHAH. We have a winner!

Corsair Obsidian 650D / Silverstone Strider 1200w / Intel 2600K / Corsair H100 / ASUS Sabertooth Z77 / Corsair Vengeance 1866mhz 16GB / 2x Intel 520 240GB Raid0 / 5x WD 3TB / 2x Seagate 4TB / 2x GTX 680 4GB SLI / Philips BDM4065UC
Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Feb 2003

Overlapping Divergence

Kikade på din tubkanal och såg de andra namnen, så jag kläckte fram ett liknande bara

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Apr 2008

Okej, shit vad bra ni är på att komma på namn. Min senaste låt hette husost liksom.

Kommer ta en av följande:

Skrivet av Alakai:

Skiffer, Sufficient, Ekano, Swiss Swing, Aproper Atunement, Songsallad, Humbughamboshambo,

Eller

Skrivet av HCP:

Overlapping Divergence

Vilket tycker ni är bäst?

Citera för svar! Beskök gärna min Youtubekanal! Där lägger jag upp musik jag skapar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2009

Fick mig att tänka på... "In the Need of Coffee".

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Apr 2008
Skrivet av Alakai:

Skiffer, Typewriter, In dance we trust, Leonald, Dykartajm, Förskolediskho, Sufficient, Ekano, Swiss Swing, Aproper Atunement, False Tunes, Disco in Disguise, Disguise in the Skies, Låtsallad, Skambolagets nästa affär är hemlig, Donald Truck, Humbughamboshambo,

Känner att jag måste få tacka dig för de klockrena namnförslagen. Använde "Aproper Atunement" nu senast.