Permalänk

NHL 13 FPS drop??

Tjenare alla NHL-spelare där ute!

Jag har suttit och spelat NHL 10 i några år nu, har velat spela online (De stänger ju ner servrar varje år för nästa NHL) så jag köpta mig NHL 13 på Xbox live för 699 kr (?!?!?!) och började spela.

Jag märkte redan första matchen jag spelande som att spelet fortfarande har FPS drops när man åker bakom sitt eget mål, har haft det på NHL 09 och 10 också, trodde att det skulle vara fixat men det var det inte...

Frågan är om bara jag får det här eller får flera det?
Det är riktigt irriterande att försöka hämta pucken när man får 1 - 2 sekunders delay för att man är där nere men AIn är helt oskadd och gör mål varje gång det händer

Har försökt googla men hittar ingen med fps drop, bara massa folk med Online lagg vilket jag också känner av men det förstår jag.

Visa signatur

**Inget värt att skryta om**

Permalänk
Medlem

På PS3 har det alltid flytit när man spelat offline men var tredje onlinematch laggar. Vet ej om det beror på servrarna eller om folk sitter på skituppkopplingar.
Spelet är gammalt nu så de borde släppt en hel del uppdateringar.

Visa signatur

Antec 182b | Intel Quad Q6600 @ 3 GHz| Thermalright Ultra 120 | Gigabyte P35 DS3 | Corsair PC6400 CL4 4x1024 MB | 8800 GTS 320 | Raptor 36 GB | Samsung SpinPoint 320 GB | Corsair Powersupply 520W | Eizo S2201W