Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
skåne
Registrerad
Dec 2012

Oc min ph ii x4 965 be

Hej jag ska oc! Jag får just nu fatal error les than o,4 0,5
Nu undrar jag om jag ska ta av CPU smartprotection använder click bios II från msi.
Har någon tips för att klocka min prole snälla hjälp mig för att min prole måste oc för att den flaskar! 😞

Chassi: Cooler Master 690 II Basic, GPU: PowerColor R9 280x , SSD: A-DATA SSD SX90 64GB, HDD: 1TB Samsung, Ram: Corsair 16GB 1600Mhz, CPU Kylare: Hyper 212 EVO, Moderkort: MSI 970A-G46, PSU: Cooler Master GX 650w, CPU: AMD FX 8320 4,6 GHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Maj 2011

Hej, Läs gärna reglerna, att posta 2st trådar med samma fråga är emot reglerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Asus Crosshair IV Formula - AMD 965 Black Edition 3,9Ghz - CoolerMaster Hyper 212 EVO (2x BeQuiet SilenWings 2 PnP) - Asus HD7950 DCII TOP - BeQuiet Dark Power Pro 750W - Verbatim 120gb SSD - Diverse 1TB Diskar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
skåne
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av roobi:

Hej, Läs gärna reglerna, att posta 2st trådar med samma fråga är emot reglerna.

Sry vet inte hur man tar bort trådar 😞

Skickades från m.sweclockers.com

Chassi: Cooler Master 690 II Basic, GPU: PowerColor R9 280x , SSD: A-DATA SSD SX90 64GB, HDD: 1TB Samsung, Ram: Corsair 16GB 1600Mhz, CPU Kylare: Hyper 212 EVO, Moderkort: MSI 970A-G46, PSU: Cooler Master GX 650w, CPU: AMD FX 8320 4,6 GHz

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
göteborg
Registrerad
Okt 2006

*Tråd låst*

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Med vänlig hälsning
MichaSWE

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming