HJÄLP!! har inga vänner på Facebook längre!

Permalänk

HJÄLP!! har inga vänner på Facebook längre!

Kort och gott all mina facebook vänner är borta. All gilla sidor är borta alla grupper är borta och alla bilder förutom min profil bild är borta. Fast jag kan fortfarande se folk i chatten. Samt se tidigare inlägg från personerna.
Allt hände helt plötsligt när jag var inne på facebook. Har jag tryckt på någon knapp?? HJÄLP!!!

Permalänk
Medlem

Om du hittar knappen du tryckte på, var god och säg vart den finns... Hade jublat av kärlek om alla grupper och "gilla"-sidor försvann för mig!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Trådtiteln skriker attention whore men så var inte fallet..

Facebook är inte så jävla viktigt! Fast mitt "första" konto "försvann typ" En dag kunde jag inte logga in och andra gången när jag kunde var allt borta, alltså finns det nu två användare med samma epost, dett var ju dock många år sedan.

Permalänk

Tillbaka

Okej nu är allt tillbaka igen. Nää facebook är inte så viktigt, som det mesta när det gäller hemdatorer. Men jag är glad att det är tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spetch:

Om du hittar knappen du tryckte på, var god och säg vart den finns... Hade jublat av kärlek om alla grupper och "gilla"-sidor försvann för mig!

Det är bara att säga upp ditt medlemskap så löser det sig själv så att säga.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Det är bara att säga upp ditt medlemskap så löser det sig själv så att säga.

Kanska läsa innan vi leker viktigpetter? Vill bli av med alla grupper och Gilla-sidor, inte facebook.

Tråkigt att man måste ta bort dem för hand, tycker facebook borde kunna lägga in ett system där man kan markera flera sidor i taget och trycka "remove" eller liknande.

Permalänk
Medlem

Jag har bara 6 varav 3 är kändisar jag tar bort alla som ej svarar när man skriver till dem för då är de inga riktiga vänner för vänner svarar man!!! blir så irriterad på alla som ej svarar när man skriver till dem.