[Arma2/DayZ] DayZ Epoch Server Pagini.se

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Namalsk

Nu jävlar är det dags för en ny map. Ingen mer än jag som är less på Chernarus ? OM inte. mer loot för mig

Permalänk

La in lite bilder på http://www.pagini.se/images.php, kommer uppdateras löpande med nya bilder.

Mer godis kommer i slutet på nästa vecka, många planer kvar att genomföra. Spela lungt.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

[FJ] ska nog hålla sig borta från NWA i fortsättningen. ;P

Och |TTMC| får träna upp reflexerna lite.

Visa signatur

Intel i7 5930k 4.5Ghz @ 1.2V ][ SLI Gigabyte GTX 980 Ti Gaming G1 1560/8366
Phantek Enthoo Primo ][ Fractal Design Newton R3 1000W ][ Asus X99-A ][ 32GB DDR4 Crucial Ballistix 2400Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av suzaku:

[FJ] ska nog hålla sig borta från NWA i fortsättningen. ;P

Och |TTMC| får träna upp reflexerna lite.

Dålig disciplin från vår sida. Nu vet vi att du smyger i buskarna. ^^ Du är ett farligt hot! Fy!

Därför har jag tillkallat på fler från vårt FJ infanteri. Segern skall bli vår!!! xD

Men som sagt riktigt kul att det börjar hända lite mer på servern! Fredagen lär bli bättre. Lite pilsner och sen är det bara att ut och jaga!

Permalänk
Medlem

Fråga, går det att öppna upp så man kan använda custom skins på servern? =D

Permalänk
Medlem

ja är man noob så är man men idag var jag en glad noob för en gångs skull

Permalänk
Medlem

Vilken jävla dag, Flög tre olika helis, Krashade två, Och kom tillslut över den stora pagini skatten. Nu kommer jag sova gott!

Visa signatur

Design Define R3 - Titanium Grey, AMD Phenom II X4 965 Black Edition, Corsair H50, ASUS M4A89GTD PRO, ASUS Radeon HD 6870, Corsair Force Series F60 60GB, Western Digital Caviar Green 1TB 64MB, Corsair HX750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bruski:

Fråga, går det att öppna upp så man kan använda custom skins på servern? =D

Swordfish är lite upptagen under helgen, men jag har kollat på saken. Jag kan se möjligheterna med att göra sitt utseende mer personligt, så det skulle klart enligt mig vara kul så länge det inte innebär några för stora kostnader. Jag ska ta upp det med Swordfish och höra vad han tycker så kan vi se om vi tycker det är något vi kan lägga in på servern.

Kul att folk är inne och spelar! Min dator är lite sub-par så jag kan inte riktigt vara inne så mycket, men jag håller ett öga på chatten utifrån ifall det är någon som behöver hjälp. Jobbar för tillfället på ett skript så spelarna kan tagga meddelanden in-game om dem behöver kontakta en admin. Förhoppningsvis kommer ni då kunna nå oss enkelt även om vi inte är inne i spelet för tillfället.

// [IS] Mazdah

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bruski:

Suzaku! Come out and play! Come on out and play! Suuuzaku! XD

Var upptagen på annat håll, kommer tillbaka ikväll. Hörde att det var en del drag igår.

Visa signatur

Intel i7 5930k 4.5Ghz @ 1.2V ][ SLI Gigabyte GTX 980 Ti Gaming G1 1560/8366
Phantek Enthoo Primo ][ Fractal Design Newton R3 1000W ][ Asus X99-A ][ 32GB DDR4 Crucial Ballistix 2400Mhz

Permalänk

Jag kommer in och tar en liten titt ja! // The_Donut ingame För jag fick inte ha mitt andra namn.... Det var tydligen för långt med
A Motherfucking T-Rex

Permalänk
Skrivet av The_Donut:

Jag kommer in och tar en liten titt ja! // The_Donut ingame För jag fick inte ha mitt andra namn.... Det var tydligen för långt med
A Motherfucking T-Rex

Härligt, välkommen till Pagini!

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av suzaku:

Var upptagen på annat håll, kommer tillbaka ikväll. Hörde att det var en del drag igår.

Yepp en massa pang pang, dock har vi tappat alla bilar haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mazdah:

Swordfish är lite upptagen under helgen, men jag har kollat på saken. Jag kan se möjligheterna med att göra sitt utseende mer personligt, så det skulle klart enligt mig vara kul så länge det inte innebär några för stora kostnader. Jag ska ta upp det med Swordfish och höra vad han tycker så kan vi se om vi tycker det är något vi kan lägga in på servern.

Kul att folk är inne och spelar! Min dator är lite sub-par så jag kan inte riktigt vara inne så mycket, men jag håller ett öga på chatten utifrån ifall det är någon som behöver hjälp. Jobbar för tillfället på ett skript så spelarna kan tagga meddelanden in-game om dem behöver kontakta en admin. Förhoppningsvis kommer ni då kunna nå oss enkelt även om vi inte är inne i spelet för tillfället.

// [IS] Mazdah

Låter nice. Tack!

Permalänk

Kolla mailen, jag sitter liksom fast i havet nu och behöver lite hjälp Tog på mig soldier clothing och wops så var jag ute och i havet och simmar!

Permalänk
Skrivet av The_Donut:

Kolla mailen, jag sitter liksom fast i havet nu och behöver lite hjälp Tog på mig soldier clothing och wops så var jag ute och i havet och simmar!

Fixat.

Och btw, Idag hade vi 20 spelare samtidigt på servern, rekord. Vi ökar stadigt.
Tack alla spelare!
// [IS] Teamet.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Skrivet av The_Donut:

Kolla mailen, jag sitter liksom fast i havet nu och behöver lite hjälp Tog på mig soldier clothing och wops så var jag ute och i havet och simmar!

Aja, men efter lite problem så gick allt bra och snabbt tack vare bra admins!

Efter en stunds spelande och några få missöden med pyamaspojkar och helikoptrar så måste jag säga att det är en mycket trevlig server och ni kommer se lite mer av mig framöver!

Permalänk

Vid restarten nu vid 00:00 försvinner "ryss" helis. Ersatta med UH Helis.
// [IS] Teamet.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

FJ på jakt! (hitta dock ingen...)

Så vi åkte vidare för att hämta mat & dryck! ^^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swordfish90:

Japp, du måste i dagsläget köpa arma 2 och expansionen operation arrowhead.
Går att köpa genom steam direkt eller löst i butik.

Efter installation så kan du installera dayz commander för att installera modden dayz.

Pm:a mig för mer info.

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan installera dayz via steam också.
Fast utan beta patch. Så där får man lägga till en sträng i command line eller flytta beta .exen manuellt.

Har ni möjlighet att ha så att spelts TOD går från kl 8 på morgonen till 8 på kvällen eller så och sedan resettas till 8 på morgonen?
Eller är det endast timezone ni kan ändra så det är dagtid 24/7?

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk

Kanske sitter jag i busken bakom dig?

Permalänk
Medlem

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeee!

Permalänk
Skrivet av Dwightschrute:

Du kan installera dayz via steam också.
Fast utan beta patch. Så där får man lägga till en sträng i command line eller flytta beta .exen manuellt.

Har ni möjlighet att ha så att spelts TOD går från kl 8 på morgonen till 8 på kvällen eller så och sedan resettas till 8 på morgonen?
Eller är det endast timezone ni kan ändra så det är dagtid 24/7?

Jag kikar på om vi kan lägga in på det sättet.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Sprang från elektro upp till NWA genom stary, öppna fält och allt.. vart håller folket hus? trodde ju man skulle få ett skott i pannan direkt men ack så fel jag hade

Visa signatur

Chassi: Silverstone Sugo SG07 Moderkort: Gigabyte GA-Z77N WIFI CPU: i7-2600K@3.4Ghz Kylning: Antec kuhler 620 RAM: 8GB Corsair Vengeance HDD: Baracuda 500GB GFX: Gigabyte 7970 OC 3GB Monitor: 22" Samsung LCD

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomm1E:

Sprang från elektro upp till NWA genom stary, öppna fält och allt.. vart håller folket hus? trodde ju man skulle få ett skott i pannan direkt men ack så fel jag hade

jag håller med dig men folk verkar inte befinna sig på dom platser man tror dom ska vara

Permalänk
Medlem

har ett litet problem på namalsk.
varje gång jag ska dricka (vet inte hur det är med att äta har inte testat) så blir jag kickad av battleye restriction #20

Permalänk
Skrivet av WaKo:

har ett litet problem på namalsk.
varje gång jag ska dricka (vet inte hur det är med att äta har inte testat) så blir jag kickad av battleye restriction #20

Ah, en känd bugg. Får ordna det med lite config filer ikväll. Bör vara fixat ikväll iaf.

// iSwordfish

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Ni får ta och se över crash sites tbh, hänt ett flertal gånger nu att vapen försvunnit när man har försökt loota dom.

Visa signatur

Intel i7 5930k 4.5Ghz @ 1.2V ][ SLI Gigabyte GTX 980 Ti Gaming G1 1560/8366
Phantek Enthoo Primo ][ Fractal Design Newton R3 1000W ][ Asus X99-A ][ 32GB DDR4 Crucial Ballistix 2400Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av suzaku:

Ni får ta och se över crash sites tbh, hänt ett flertal gånger nu att vapen försvunnit när man har försökt loota dom.

ah hänt oss oxo men verkar bara vara vissa vapen som vanligtvis inte brukar finnas

Permalänk
Medlem

Wait for host

Har problem att logga in på servern. Står Wait for host.
Kan komma in på flera andra servrar. Nån som vet vad som kan vara fel ?