Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Sep 2005

Hjälp med vattenkylningskitt!

Satt precis och skulle beställa http://www.coolerkit.se/shop/xspc-raystorm-750-2362p.html men upptäckte då att man måste tydligen äga ett kreditkort/bankomatkort för att kunna handla, är det någon som vet ett annat bra ställe att köpa vattenkylningskitt? Där man kan betala med internetbanken eller postförskott. Tack på förhand.

Chassi In-Win GRone Big Tower White | Nätagg Antec 750w Bronze+
Cpu Intel Core i5 3570 @ 4.4Ghz | Kylning XSPC RayStorm 750 RS360
Moderkort Asus Maximus V Gene | Ram Corsair Dominator 6GB 2000Mhz
Gpu GTX 670 | SSD 64GB & 120GB | Hdd 500GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvängen
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av Minimed:

Satt precis och skulle beställa http://www.coolerkit.se/shop/xspc-raystorm-750-2362p.html men upptäckte då att man måste tydligen äga ett kreditkort/bankomatkort för att kunna handla, är det någon som vet ett annat bra ställe att köpa vattenkylningskitt? Där man kan betala med internetbanken eller postförskott. Tack på förhand.

Inet har ju fast där brukar dom inte ha så stort lager utan man får vänta en tid. MEN dom har iaf.. https://www.inet.se/kategori/682/vattenkylning

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2010

Vem äger inte ett bankomatkort i dagens samhälle ^^ ? Kids på 4-5 år springer ju tom runt med nyaste Iphone.
Nämen OT, Inet kanske funkar att handla postförskott, prova där

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2011

Finns väl e-kort man kan göra på bankens sidor, snabbt enkelt och möjligheten att välja en max gräns för beloppet?

Skickades från m.sweclockers.com

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 128gb / Timecapsule 3TB / Ipad Air 2 / Apple Watch 42mm

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kungälv
Registrerad
Aug 2010

vet att www.coolingstuff.se har postförskott/ faktura samt Banköverföring via nätet har även en hel del i lager

Moddat 700D | MSI Mpower |I5 3570k ~4,62Ghz | Corsair Dominator 1600MHz 16GB | XFX 6970 2GB CF | AX 850w | Phobia watercooling

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Sep 2005
Skrivet av Xiqt:

Vem äger inte ett bankomatkort i dagens samhälle ^^ ? Kids på 4-5 år springer ju tom runt med nyaste Iphone.
Nämen OT, Inet kanske funkar att handla postförskott, prova där

Jag gör inte det, då kortet gick av nyligen och jag inte fick hämta ut ett nytt pga tidigare övertrasseringar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Sep 2005
Skrivet av Playboy_1338:

Finns väl e-kort man kan göra på bankens sidor, snabbt enkelt och möjligheten att välja en max gräns för beloppet?

Skickades från m.sweclockers.com

Det hade jag faktiskt inte en aning om, detta ska kollas upp på en gång Tack för tipset.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Minimed:

Jag gör inte det, då kortet gick av nyligen och jag inte fick hämta ut ett nytt pga tidigare övertrasseringar

Aha då förstår jag