Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010

[Ny] Min youtube kanal

Tjena SC,

Sätt att det finns några liknande trådar här på forumet där folk lagt upp sina youtube kanaler för att sedan få lite kritik på dem, från medlemmar här på forumet.

Så jag tänkte att jag själv ska göra en sådan tråd och förhoppningsvis få lite bra och konstruktiv kritik, på vad som är bra/mindre bra på min kanal.

Så.. Här är i alla fall min kanal: *bort*

Hoppas nu på lite kommentarer!

Tack på förhand!

Max.

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Feb 2003

Du gör samma sak som en miljon andra.

Skaffa dig något unikt i det du gör, att bara spela och låta sagolikt trött får du inga views på.
Ta en titt på bl.a. Nerdcubed och liknande som fokuserar på lite humor och plockar ut godbitarna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av HCP:

Du gör samma sak som en miljon andra.

Skaffa dig något unikt i det du gör, att bara spela och låta sagolikt trött får du inga views på.
Ta en titt på bl.a. Nerdcubed och liknande som fokuserar på lite humor och plockar ut godbitarna.

Tror det kommer bli lite bättre på den biten framöver när jag testar lite andra spelgenre. Om det blir som jag vill, så kan det nog bli intressant med Amnesia 2, där jag samtidigt filmar. (Och med lite tur, får en bättre mic).

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2010
Citat:

Hi, I'm a 19 years old buy from Sweden, who loves gaming.

So I thought I could record what I play, so others may share my experience.

I will play a lot of gaming in the upcoming future, such as;

- Rome 2 Total War

- Embers of Caerus

- Mount & Blade 2 [Bannerlord]

- World of Warships

And more!

Kanske gick lite fort när du skrev...

Chassi: Cooler Master N400 | Moderkort: Asus P8Z77-V PRO | CPU: Intel i7-3770K | Minne: Corsair Vengeance @ 1600mhz 16GB | GPU: Sapphire Radeon R9 280X 3GB VAPOR-X (Tahiti XTL) | PSU: Corsair TX 750W | SSD: OCZ Vertex3 120GB & Samsung 830 120gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av sharkfinz:

Kanske gick lite fort när du skrev...

Haha, tack för att du såg det!

Lyckas alltid få till "buy" istället för "guy" nu förtiden. Kanske är för att man är van att skriva "boy", och gör nu istället något mitt emellan!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2009

*Tråd låst*

Tyvärr är diskussionsvärdet (sett till hela forumets population) för lågt gentemot reklamvärdet med dessa trådar, därför låses tråden. Samtidigt vore det intressant att ha en plats att ge varandra råd och tips om videor, har ni något förslag så skicka det gärna via kontaktformuläret.