Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nykarleby, Finland
Registrerad
Jan 2006

Jag på YouTube

Hejsan. Såg att folk numera tydligen postar sina kanaler ganska så fritt i den här forumdelen, så jag tänkte att jag skulle göra ett försök. Jag menar, det finns alltid en chans att någon skulle kunna fastna för det, det vet man aldrig

*bort*

Där är min URL. Jag har även en kanal där jag endast lägger real-life saker, eller vlogs.

Jag har hållit på i snart ett år och tycker jag har samlat på mig en förvånansvärt liten skara folk och visningar trots all tid jag lagt ned. Jag vet egentligen varför, men då jag började sa alla att jag bara skulle göra vad jag tyckte om, så skulle visningarna o.s.v. sköta sig själv. Men nu ska vi inte klaga, utan vara glada för det vi trots allt fått!

Hur som helst, jag hoppas att någon kanske skulle finna intresse i min kanal, jag inkluderar mycket av mig och mitt liv i kanalen och kanalen handlar mer om mig än om de spel jag spelar eller dylikt, ärligt talat.

För övrigt, om ni har några idéer om något som skulle kunna få folk att besöka min kanal, vore det mycket uppskattat. T.ex. videoidéer eller så Idéer om saker som är populära som jag själv kanske inte inser. Jag har bara en regel: inte Minecraft

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2009

*Tråd låst*

Tyvärr är diskussionsvärdet (sett till hela forumets population) för lågt gentemot reklamvärdet med dessa trådar, därför låses tråden. Samtidigt vore det intressant att ha en plats att ge varandra råd och tips om videor, har ni något förslag så skicka det gärna via kontaktformuläret.