Hjälp Uppskattas, förbättring av youtube channel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Näsum
Registrerad
Maj 2012

Hjälp Uppskattas, förbättring av youtube channel.

Hej kära sweclockare! Jag heter Simon Lunqdvist, AKA *bort*. Jag har recordat ett tag nu men har börjat lägga upp clip på youtube, vill ha lite tips på vad jag ska spela, hur jag ska spela det, vad för ämnen jag kan prata om under spelets gång, hur jag ska kunna förbättras osv

Like, comment och Subscribe ifall ni gillar vad ni ser, annars så får ni säga till mig vad ni vill se så ni gillar det senare istället ^^

Tack för mig
Link to my channel *bort*

Några clip

*bort*

*bort*

*bort*

*bort*

PC [ I7 3770K 3.5 GHz OC 4.6 GHz | 2 x Gigabyte Geforce GTX 680 2048 MB GDDR5 OC 1137MHz |16 GB DDR3, Corsair VENGANCE LP 1600 MHz | Switch 810 | SSD 80 GB | SSD 2 X 120 GB | Western 2 T | MSI Z77A-S01 | Power 750 Watt | Logitech G510 | Logitech G35 | R.A.T. 7 | Razer goliathus | Speakers Andersson HomeCinema surround system | LG 42 " Full HD tv ]
Laptop [ MSI GE70 2OE | Samsung 27'' S27B550V LED | Logitech Performance Mouse MX ]

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2009

*Tråd låst*

Tyvärr är diskussionsvärdet (sett till hela forumets population) för lågt gentemot reklamvärdet med dessa trådar, därför låses tråden. Samtidigt vore det intressant att ha en plats att ge varandra råd och tips om videor, har ni något förslag så skicka det gärna via kontaktformuläret.