Permalänk
Medlem

Msi z77ia-e53 hjälp med 8pin

Chenare ja har ett msi z77ia-e53 mordekort! Ja har en 8 pin kontakt som ja inte riktigt vet hur ja ska koppla med mitt bequiet nät agg ! Har 2 kontakter som är 4 pin och 2 som är 6+2.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kopla in båda 4 pins kontakterna på 8 pins platsen. Dom som är 6+2 är pci-e ( du kopplar dom i grafikkortet ) skritet från mobilen så förvänta er inte att det är perfekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specijalac:

Chenare ja har ett msi z77ia-e53 mordekort! Ja har en 8 pin kontakt som ja inte riktigt vet hur ja ska koppla med mitt bequiet nät agg ! Har 2 kontakter som är 4 pin och 2 som är 6+2.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tycker det låter som att du blandar ihop pcie-strömkontakter med 8-pin "eps" till moderkortet. Inte alls samma typ av kontakt så kolla vilken som är vilken.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

De va ett tag sen ja byggde å ja har inte fått hem graffkortet . Men nu ringer de i klockan .! Tack så mkt för hjälpen !

Skickades från m.sweclockers.com