Filmtrailer "Rånet" (från en Sweclockare)

Permalänk
Medlem

Filmtrailer "Rånet" (från en Sweclockare)

Hej!
Jag vill visa er en filmtrailer som jag gjorde igår, vill gärna få lite feedback.
Tror att det kanske är kul för er att se vad vissa Sweclockermedlemmar håller på med om nätterna.
För er som är intresserade - all redigering gjordes i Adobe Premiere och After Effects. Ställ gärna frågor

=D

http://www.youtube.com/watch?v=OyJDaRaF4uE

Visa signatur

ASUS Sabertooth z77 - 2600K @4.3Ghz - Thermalright Archon PnP - 32GB Dominator 1600Mhz - TITAN X SLI 12GB - Corsair AX850 - HAF-X

13,12 TB internlagring : Samsung 840 pro 512gb - 2x WD RE4 500GB + WD Caviar Black 1TB + WD RE4 2TB + WD RE4 4TB - Extern: 2TB WD Green + Freecom 3TB

Permalänk
Medlem

Dålig story, finns ingen i Sverige som måste stjäla för att hjälpa någon som är sjuk (förutom illegala invandrare). Det sociala trygghetsnätet gör sådant onödigt och dumt. Teasern i sig är dock hyffsat välgjord och klippt.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Dålig story, finns ingen i Sverige som måste stjäla för att hjälpa någon som är sjuk (förutom illegala invandrare). Det sociala trygghetsnätet gör sådant onödigt och dumt. Teasern i sig är dock hyffsat välgjord och klippt.

Tack!

Jag förstår att du tror det! Det trodde jag med! Men Stockholms Landsting vägrar köpa cancermediciner som förlänger livet i 6-9 månader utan biverkningar. Sorgligt men sant:/
Filmen har en riktig nyhetsinslag från SVT. MEDICINEN kostar 30 000kr per månad :/

Visa signatur

ASUS Sabertooth z77 - 2600K @4.3Ghz - Thermalright Archon PnP - 32GB Dominator 1600Mhz - TITAN X SLI 12GB - Corsair AX850 - HAF-X

13,12 TB internlagring : Samsung 840 pro 512gb - 2x WD RE4 500GB + WD Caviar Black 1TB + WD RE4 2TB + WD RE4 4TB - Extern: 2TB WD Green + Freecom 3TB