Permalänk
Medlem

Corsair H70

Hej eftersom komplett har ett så fantastiskt pris på H70 så undrar jag om det är stor skillnad mot en 212 Evo? Vad händer om den läcker? Kommer jag behöva betala för nya delar om det gör sönder något?

Permalänk
Medlem

Läcker den ska du räkna med att du själv får betala för allt men den är inte mycket till uppgradering så spara dina pengar.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av minizick:

Hej eftersom komplett har ett så fantastiskt pris på H70 så undrar jag om det är stor skillnad mot en 212 Evo? Vad händer om den läcker? Kommer jag behöva betala för nya delar om det gör sönder något?

Om vattenkylningen läcker så märker du det direkt, aka det kommer vara vått i förpackningen. Den börjar inte helt plötsligt läcka om du inte orsakar någon skada på den