Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2010

Youtube problem

Hejsan visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden så fick bli i denna kategori. Iaf när jag sitter och kollar klipp på youtube så bara avslutas klippen mitt i allt och det händer på alla i klipp någon som har en aning om varför ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Jag får samma problem. Det varierar vilka dagar det uppkommer för mig, men oftast på helger. Jag har telia.
Om du vill läsa mer så kolla här

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

Prova detta så ska det lösa sig, har själv Telia (VDSL 60 bryggad router, men problemet fanns sen innan) men måste köra VPN för att youtube ska fungera utan att man vill slå sönder datorn, Telia verkar inte göra något åt saken då det har varit så i många månader om inte ett halvår+...

https://mullvad.net/sv/

gl hf

EDIT: Sen att man ska behöva köra VPN och betala för det för att se youtube med Telia är en annan femma...

CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz Motherboard: Asus Maximus VI Hero GPU: Zotac GeForce GTX 780 AMP Edition Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz SSD: 240GB Intel 530 PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum Chassi: Corsair Obsidian 750D OS: Windows 7 x64 Professional 3Dmark11: 13739 3Dmark Vantage: 42063 Valley Benchmark 1.0 Extreme HD: 3016