Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Melwimans:

Ingenting sådant alls!

Okej, Har just beställt

Permalänk
Medlem

Maxar den BF3?

Permalänk
Skrivet av VictorSkoglund:

Maxar den BF3?

Det är precis det den gör! Stabila 70fps på High, 64players!

Permalänk
Medlem

Du verkar ha lite tokiga tidsinställningar eller var du verkligen inloggad sist 1970?

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D | ASUS Maximus V Gene | i5-3570k
Palit RTX3060 Dual OC | 4x4GB 1600Mhz Vengeance LP | 2x256GB SSB | TX950W | W10
Ducky Shine3 MX (Red Switches) | Mionix Naos 8200 | DT990+Schiit Modi2/Magni2

Permalänk

Nu till den avgörande frågan, maxxar den crysis?

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Men sluta trolla!
Suck...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Skrivet av Pertanbus:

Du verkar ha lite tokiga tidsinställningar eller var du verkligen inloggad sist 1970?

Ja den gamla unix-tiden...Mys! Bilden är från när den körde Ubuntu, kör nu Debian, där har jag också satt rätt tid.

Permalänk
Skrivet av LeoCarlsson:

Nu till den avgörande frågan, maxxar den crysis?

Absolut!

(Anti-troll-bot säger : absolut inte)

Permalänk
Medlem

Hejsan Melwimans, fick här om dagarna också ett Cubiebord som jag hade tänkt agera som nas/torrent server som ska kunna ladda ner o streama filmer...
Hade tänkt att köra dem som en nas+torrent ut till ut mediaspelare xbmc o till dela filer mina windows datorer...Helst så önskar jag att man kan styra enheten genom något program från en windows dator med grafiskt gränsnitt...
Jag har förgäves köpt precis allt, har HDDn 1tb, microSD kort USB adapter, strömförsörjning osv osv, och skulle behöva hjälpa o starta igång detta.... Jag är helt ny när det gäller debian linux, har läst i ett antal timmar på http://romanrm.ru/en/a10/debianoch testat o instellerat utan framgång, börjar bli trött, jag väntade 1 timme på att få bild på skärmen när jag lagt in booten på microsd kortet, tydligen missade jag läsa att det hela styrs genom något SSH only, efter det tröttnade jag o la ner, JAG FATTAR HELT ENKELT INTE hur jag ska göra.....PLZ MÅSTE HA HJÄLP

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk

Okay förstår dilemmat, jag kan snickra ihop en enkel liten guide när jag är hemma.
Hur långt har du kommit på egen hand?