Vattenkylar problem! antec kühler h2o 620

Permalänk
Avstängd

Vattenkylar problem! antec kühler h2o 620

Märkte idag att min dator helt plötsligt lag av och fick bluescreens ibland, så kollade på datorn och märkte att ena slangen till vattenkylaren var riktigt varm och cpun låg på 60-65 grader utan att jag inte gjorde något och när jag spelade låg den på 85 grader, det började bli så idag, någon som vet vad som kan va fel och vad jag kan göra åt saken, tillägger att jag äger en antec kühler h2o 620.

tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Går pumpen? Och testa röra lite på radiatorn, kanske är lite bubböor som lurar i systemet. Det kan också vara så att ditt cpu block sitter fel/löst.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4790K, BeQuiet! SR2, Asrock z97e-itx/ac, HyperX FURY 16GB,
R9 380 4G, Raid-0 3xKingston ssdNOW300V 120GB,
Bitfenix Prodigy, OCZ ZT 750W

Twittwit@enRodjavel

Permalänk
Inaktiv

Funkar inte pumpen, så lämna kvickt in kylaren till försäljningsstället. En kille i butiken där jag köpte min kylare sa att pumpen "går ibland" på dåliga Antec exemplar och varnade mig för det.

Permalänk
Avstängd

Okej grabbar, vet inte så mycket om sakerna så tänker ringa cdon och prata med dem och skicka in den så får dom byta ut den, trodde det var fel på datorn när den dog hela tiden haha, så har den bara blivit överhettad (x

Permalänk
Inaktiv

Det blir bra det Du kommer nog få en ny ganska snabbt. Jag hade själv problem med min kylare tidigare, den hade dåliga sladdar som orsakade kortslutning och jag fick den utbytt på samma dag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon154069:

Det blir bra det Du kommer nog få en ny ganska snabbt. Jag hade själv problem med min kylare tidigare, den hade dåliga sladdar som orsakade kortslutning och jag fick den utbytt på samma dag.

Helt rätt, dom skickade ut en ny igår. Perrfekt service på cdon.