Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012

CD skiva.

Hallå! SKulle lägga in lite musik på en cd skiva men upptäckte senare att jag inte kan ändra ordningen på musik som jag lagt in. Jag tog bort musiken för att lägga musiken i ordning innan jag lägger in det på skivan men efter att jag tog bort musiken friades inte utrymmet om musiken tog. Jag formaterade men inget hände. Alltså, det jag tog bort tar fortfarande plats på skiven även efter jag tog bort det. Hur får jag tillbaks utrymmet på cd skivan?

Spec:
| Chassi: Antec P280 | PSU: Fractal Design Integra R2 750W | Mobo: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II 965 BE OC 3,7GHz+ Cooler Master Hyper 212 Evo| GPU: Zotac GeForce GTX 770 4GB | RAM: 8GB 4x2GB 1300Mhz | HDD: 1TB + 250GB + 250GB + 150GB |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Mmollle:

Hallå! SKulle lägga in lite musik på en cd skiva men upptäckte senare att jag inte kan ändra ordningen på musik som jag lagt in. Jag tog bort musiken för att lägga musiken i ordning innan jag lägger in det på skivan men efter att jag tog bort musiken friades inte utrymmet om musiken tog. Jag formaterade men inget hände. Alltså, det jag tog bort tar fortfarande plats på skiven även efter jag tog bort det. Hur får jag tillbaks utrymmet på cd skivan?

är det en cd-rw skiva du har? med vilket program formaterade du? cd burner xp tror jag det heter, med det har jag formaterar många skivor.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jul 2006

Det är inget usb-minne du har...

Om det inte är cd-rw är du fast med ordningen som är nu.

NZXT H440 | Corsair AX750 | Asus P8P67 Pro B3 | Intel 2500k med Phanteks PH-TC14PE | 8gb Corsair Vengeance | Asus GTX 970 STRIX | 120GB Intel 320 | 250GB Samsung 840 basic | 2TB Seagate Barracuda Green

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finspång
Registrerad
Okt 2003

Måste vara en CD-RW för att kunna rensa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Mar 2010

Bortsett från cd-rw delen av detta så misstänker jag att du lagt in mp3-musik vilket gör det till en data-skiva och inte musik-skiva och då kommer låtarna i bokstavsordning.