Formatera en viss tid tillbaka.

Permalänk
Medlem

Formatera en viss tid tillbaka.

Hej! Går det att formatera allt som har hänt senaste timmen jag har gjort på datorn?

Permalänk
Medlem

Har du systemåterställning och en återställningspunkt så går det alldeles utmärkt.

Visa signatur

"Tråden får vara öppen så länge diskussionen hålls saklig och civiliserad. "
"... och där låser vi tråden. Tramspellar.
*Låst* "
Andreas D. ^^,
Citera för svar. =3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Osten92:

Hej! Går det att formatera allt som har hänt senaste timmen jag har gjort på datorn?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Formatering

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Suck... Vad har du gjort nu då?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ramblemoe:

Har du systemåterställning och en återställningspunkt så går det alldeles utmärkt.

Tack, men gick tyvärr inte återställa från den punkten jag ville... står att det inte går att återställa från den punkten

Skrivet av morxy49:

Suck... Vad har du gjort nu då?

Haha. installerade ett program så var jag tvungen att avinstallera det och så gick inte det så tog bort mappen och nu går det inte att installera igen...

Permalänk
Medlem

Ngn form av RegClean borde lösa det.

Visa signatur

----------------------------------------------
Gigabyte GA-MA790XT-UD4P; AMD Phenom II X3 720 BE(upplåst till x4);Saphire Radeon HD 6870 1GB ; LENOVO THINKVISION L220X;Corsair XMS3 DHX DDR3 1600MHz 4GB CL9 2st.

Permalänk

Starta datorn i felsäkert läge kanske och testa och ta bort och avinstallera de resterande filerna?

Visa signatur

|Intel 3770k 4.4GHz Offset OC| Cooler Master Storm Trooper | 2x Sapphire Vapor-X 7970 3Gb CrossfireX OC:1110/1500 | ASUS Maximus V Formula | SSD Samsung 830 128 | Gb Seagate 1TB HDD @7200rpm | Fractal Design 1000w | 2x4GB Corsair Vengeance DDR3 @1600MHz | CPU Kylare: Phanteks Ph-Tc14pe |

Permalänk
Medlem
Skrivet av PappyOdaniel:

Starta datorn i felsäkert läge kanske och testa och ta bort och avinstallera de resterande filerna?

Skrivet av dacharls:

Ngn form av RegClean borde lösa det.

Fick löst det med att försätta datorn i felsäkert läge och sedan köra en systemåterställning därifrån! Tack för hjälpen!

Permalänk

Ingen fara Bara kul att hjälpa till

Visa signatur

|Intel 3770k 4.4GHz Offset OC| Cooler Master Storm Trooper | 2x Sapphire Vapor-X 7970 3Gb CrossfireX OC:1110/1500 | ASUS Maximus V Formula | SSD Samsung 830 128 | Gb Seagate 1TB HDD @7200rpm | Fractal Design 1000w | 2x4GB Corsair Vengeance DDR3 @1600MHz | CPU Kylare: Phanteks Ph-Tc14pe |