Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2013

Är denna CPU kylaren bra ?

Hej, Jag har hittat en billig CPU kylare på inet för 89 kr https://www.inet.se/produkt/5322049/arctic-cooling-alpine-11-...
som verkar fungera rätt bra enligt receptioner.

Jag har en oklockad i5 3570k processor 3.4 ghz

Tror ni att kylaren duger för min processor, och är den värde pengarna eller är det skit ??:)

CPU: Core i5 3570K PSU: Corsair CX 600W V2 80+ HDD: Seagate 1TB
GPU: MSI GTX 670 RAM: Corsair 8GB VENGEANCE 1600Mhz SSD: Samsung 64GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Lotoz:

Hej, Jag har hittat en billig CPU kylare på inet för 89 kr https://www.inet.se/produkt/5322049/arctic-cooling-alpine-11-...
som verkar fungera rätt bra enligt receptioner.

Jag har en oklockad i5 3570k processor 3.4 ghz

Tror ni att kylaren duger för min processor, och är den värde pengarna eller är det skit ??:)

tror den går hand i hand med Intels medföljande faktiskt Denna är möjligen lite tystare, men prestandan skulle jag inte satsa mitt liv på. Om du är ute efter en så billig kylare som möjligt så äre nog faktiskt bara cooler masters "EVO" som är det enda rätta

| OS: Windows 10 Home 64bit | CPU: Intel Core i7 6700K | GPU: EVGA 1070 FTW GAMING
| MB: EVGA Z170 Stinger | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair AX650
| Chassi: Fractal Design Define Nano S | SSD: Samsung 850 Pro | CPU-Kylare: Corsair H110i

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2007
Skrivet av YamahaDGX630:

tror den går hand i hand med Intels medföljande faktiskt Denna är möjligen lite tystare, men prestandan skulle jag inte satsa mitt liv på. Om du är ute efter en så billig kylare som möjligt så äre nog faktiskt bara cooler masters "EVO" som är det enda rätta

Japp, jag håller med i det du säger. Plus att Thermalright True Spirit också är trevliga och billiga kylare

Intel i7 2600K @4,8GHz - EVGA Geforce GTX 970 - Samsung S34E790C

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2013
Skrivet av richie.f:

Japp, jag håller med i det du säger. Plus att Thermalright True Spirit också är trevliga och billiga kylare

Skrivet av YamahaDGX630:

Okej tack så mycket för hjälpen

CPU: Core i5 3570K PSU: Corsair CX 600W V2 80+ HDD: Seagate 1TB
GPU: MSI GTX 670 RAM: Corsair 8GB VENGEANCE 1600Mhz SSD: Samsung 64GB