Permalänk

H70 eller Antec KÜHLER H2O 620?

Har tänkt att köpa någon av de två. Men eftersom folk säger att dom nästan är lika bra så tvekar jag lite. Undrar vilken skillnad det egentligen är mellan dem.
Skulle uppskattas om ni kunde dela med er av er experience i vattenkylning (om det är något viktigt jag måste veta), eftersom det är första gången jag går med vatten kylning.

Och hur högt tror ni jag kan klocka mitt FX 8350 med någon av de här kylarna? Jag vet att det kan variera, men på ett ungefär?

Permalänk
Medlem

Har själv en 620 och är riktigt nöjd, så den kan jag rekommendera.
Tror f.ö att H70 är byggd av Cool-IT som haft problem tidigare med läckage (notera _tror_).

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

h70 kyler bättre tack vare sin tjockare radiator så jag skulle kört på den

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Evolv ATX | Moderkort: ASUS Z97-AR | CPU: Intel Xeon E3-1270v3 | RAM: Corsair 16GB VENGEANCE LP Grafikkort: 2x AMD R9 290 | PSU: Corsair AX750 | SSD: Intel 730 Series Kylning: Phanteks PH-TC14CS | Scythe Gentle Typhoon | Corsair Air series AF140 | Phanteks PH-F140HP

Galleri: Ash | By SweLingonBerry