Intel haswell lansering

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010

Intel haswell lansering

Hej vann 2 tickets till detta event men sen får man reda 1 timme efter att det är avslutningsmiddagen med klassen(Tar studenten) och lärarna. Vad ska man välja vad tror ni intel brasar på där?

NCASE| 6700k | Z170 Impact | 2x8GB Platinum | 1080TI GAMING X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Feb 2009

Avslutningsmiddag självklart! Antagligen nästan sista gången du träffar större delen av klassen. Min avslutningsmiddag jag var på var episk, skulle inte missat den för (nästan) vilket evenemang som helst

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2011

Självklart ska du på studentmiddagen. Sälj biljetterna eller ge dem till någon behövande (hint, mig).

Skickades från m.sweclockers.com

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Självklart ska du på studentmiddagen. Sälj biljetterna eller ge dem till någon behövande (hint, mig).

Skickades från m.sweclockers.com

Vi har ju haft en avslutning för oss själva men tror ju att denna inte blir så episk mer bara käka prata typ.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Itchago:

Avslutningsmiddag självklart! Antagligen nästan sista gången du träffar större delen av klassen. Min avslutningsmiddag jag var på var episk, skulle inte missat den för (nästan) vilket evenemang som helst

Vi spelar paintboll nu på fredag och sen på måndag så åker vi iväg och badar (Friluftsdag typ) lärarna ska gå på brinnande kol xD så jag vet inte men frågan är fortf hur stort tror ni intel gör detta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jan 2004
Skrivet av trisse23:

Vi spelar paintboll nu på fredag och sen på måndag så åker vi iväg och badar (Friluftsdag typ) lärarna ska gå på brinnande kol xD så jag vet inte men frågan är fortf hur stort tror ni intel gör detta?

Fråga dig själv så här kanske?

Bryr du dig mer om en processor, än dina kompisar?

Gigabyte GA-AB350 Gaming 3...AMD Ryzen 5 1500X...Wraith Spire
Corsair Vengeance LPX Red 2x8GB 3200MHz...XFX Radeon R9 380 DD XXX OC 4GB...Samsung S27E390H
Samsung 850 EVO 250GB...WD 1TB...WD 2TB...Bitfenix Neos Black/Silver...XFX Core Edition 550W

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Lord_Moridin:

Fråga dig själv så här kanske?

Bryr du dig mer om en processor, än dina kompisar?

Självklart, vad gör han annars här på sweclockers?

Jag får tanka bilen och köra 4h tur-retur från Växjö.....

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av screamin-daemon:

Självklart, vad gör han annars här på sweclockers?

Jag får tanka bilen och köra 4h tur-retur från Växjö.....

Så du ska ditt? men middagen är typ bara middag xD och går jag på det ena och det suger får jag ångest

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av trisse23:

Så du ska ditt? men middagen är typ bara middag xD och går jag på det ena och det suger får jag ångest

Jo jag är ändå ledig hela veckan. Dessutom kommer tjejen nog hänga med, hon älskar ju shopping, caféer osv.

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av screamin-daemon:

Jo jag är ändå ledig hela veckan. Dessutom kommer tjejen nog hänga med, hon älskar ju shopping, caféer osv.

Haha Vi får träffas där om jag ¨åker ;)!

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av trisse23:

Haha Vi får träffas där om jag ¨åker ;)!

Jag tar en babyblå skjorta på mig och en ros i munnen