Microsoft körde Xbox One-spelen på PC under E3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2010

Microsoft körde Xbox One-spelen på PC under E3

Skärm - Dell U3011 REV09 : Dator - Windows 10 pro : Antec P193 : Asus P8z77-V : Intel Core i7 2700K @ 4,6 ghz : Noctua NH-C14 : Corsair 16 GB DDR3 Vegance 1600 mhz : Gigabyte GeForce GTX 970 4GB WF3OC : Silverstone Strider 1000W silent modular 80+ gold : Crucial SSD 128 GB : Samsung dvd brännare : Mus - Logitech G400.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
N.H.K. // STHML
Registrerad
Dec 2010

Som alla andra då? Nu hade ju Sony fördelen att en bås crachade så vi kunde se UI't i en dev version, vilket verifierade att de faktiskt har kört tidig PS mjukvara iallafall(finns ingen info på om det var på ps4 hårvara dock) men detta är mycket vanligt, och om jag inte misstolkar mig så kördes det mac g5'or under förra generationens speltester. Men vad gör detta när hårdvaran är så lik det i en PC?

• MBPr 15" 1TB • iPhone 6 • Z3c • iPad mini 2g • Audioengine D1 • Grado GS1000s • Shure se215 • B&W P7 • Dual CS 511+505-II • Grado Gold 1/AT95E + Pro-ject Tube Box s • NAS m/ 5820k+12TB WD RED • PS4 •

Bianchi Pista -14 Chrome Ed.

Frågor om externa GPU-lösningar?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Feb 2013

Finns ju en tråd om detta redan.

Mina prylar: Ipad,MacBook pro,Iphone,ipod. Android dynga vill ingen ha.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Itchy Trojan:

Som alla andra då? Nu hade ju Sony fördelen att en bås crachade så vi kunde se UI't i en dev version, vilket verifierade att de faktiskt har kört tidig PS mjukvara iallafall(finns ingen info på om det var på ps4 hårvara dock) men detta är mycket vanligt, och om jag inte misstolkar mig så kördes det mac g5'or under förra generationens speltester. Men vad gör detta när hårdvaran är så lik det i en PC?

Hårdvaran är lik, visst. Men datorerna som Microsoft körde XBox på var väldigt mycket starkare än ett XBox är.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

Dom gör det alla andra gör och har alltid gjort. Den här nyheten kräver att du får medal of honor!. Är impad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
N.H.K. // STHML
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av m4gnify:

Hårdvaran är lik, visst. Men datorerna som Microsoft körde XBox på var väldigt mycket starkare än ett XBox är.

Sant, men det kanske behövs med tanke på hur många spel som inte flöt på som de skulle? MS e redan körda som det är.

• MBPr 15" 1TB • iPhone 6 • Z3c • iPad mini 2g • Audioengine D1 • Grado GS1000s • Shure se215 • B&W P7 • Dual CS 511+505-II • Grado Gold 1/AT95E + Pro-ject Tube Box s • NAS m/ 5820k+12TB WD RED • PS4 •

Bianchi Pista -14 Chrome Ed.

Frågor om externa GPU-lösningar?

Trädvy Permalänk
Testpilot, Moderator
Kevin
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002

Det finns redan en tråd, använd den: http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolsp...

*tråd låst*

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]