Zyxel NSA325 m. Sickbeard/Couchpotato/SABzbd (FFP 0.7) - Erfarenheter?

Permalänk

Zyxel NSA325 m. Sickbeard/Couchpotato/SABzbd (FFP 0.7) - Erfarenheter?

Hej!

Undrar om någon har erfarenheter av Zyxel NSA325 med ffp 0.7 och kör Sickbeard/Couchpotato tillsammans med SABnzbd?
Funkar det, isf. bra? Meckigt att konfigurera? Bra hastigheter med SABnzbd? Tänkte köra med senaste firmware 4.60 som jag förstått också funkar med ovanstående program?
Observera att jag inte är ute efter att diskutera fildelning eller liknande här utan enbart om programmen fungerar bra och om deras konfiguration samt hur snabbt det går att ladda ner via SABnzbd dvs. NAS:ens prestenda.

/Tacksam för svar - TheSwede86

Edit:

Tidigare kört Synology DS213 och där är det bara att ladda ner paketen via Synology:s "Package Center" (glömt exakta namnet men heter ungefär så) och sedan är det klart förutom själva konfigurationen av programmen, läst lite kring NSA325 och FFP och det verkar vara lite mer ssh över det hela för att få det att funka men verkar inte supersvårt. Dock har folk med just NSA325 stött på lite problem och vissa guider är för FFP 0.5 och inte FFP 0.7 därför jag undrade om någon hade personliga erfarenheter med det här.

Visa signatur

i5 8600K / Asus ROG Z370-F Gaming / Asus GTX 1070 Ti ROG Strix / Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe m.m.