Flytta sparade filer från en profil till en ny på ps3

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Flytta sparade filer från en profil till en ny på ps3

Hej, jag spelade ps3 fram till -08 och började sen med 360. Nu är jag tillbaka till ps3 när last of us kom, och jag har spelat det ett par timmar.

Problemet är att jag inte kommer ut på psn längre. Det är min gamla mail och ett lösenord som jag inte kan komma ihåg. Tar jag glömt lösenord så ska jag skriva in födelsedatum med pan säger att det är fel. Så jag gjorde ett nytt acc med ny mail. Och när jag ska logga in står det att endast ett acc kan vara kopplad till profilen. Jag gjorde då även en ny profil på ps3an och loggade in, fungerade bra. Men nu har jag ju i inte mina sparade filer? Testade kopiera över dom till nya profilen från gamla med då står det att jag inte kommer kunna spara eller få trophys, är det någon som har ett tips på vad jag kan göra?:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jul 2004

Börja om på spelet är vad du behöver göra, spar filer låses sig en hel del till specifika konton på grund av bland annat trophies o.s.v.

Din lösning är att kontakta sony om ditt gammla konto, det är inte så att du har glömt lösenordet, de nollställde alla lösenord efter deras hacking problem för ca 2 år sedan.

Men om du nu har angett felaktig information när du registrerade kontot så får du nog skylla dig själv lite.

Speldator: SB i7-2600k @ 4,5Ghz P8Z68-V Pro, 16GB DDR3, GTX1070
Server 1: SB 2500k, MZI -P67GD55, 32GB DDR3, Corsair MX 240GB SSD
Tablet: Surface Pro, Konsoler: PS2/3/4, Xbox 1/360/One, Wii U, PS Vita, 3DS+++