Xbox One/Kinect 2.0 koppla bort??

Permalänk
Medlem

Har man x1 kan man inte dra hem en tjej och sätta på henne framför soffan för då får hela Microsoft se vad man gör.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Skrivet av mAster9:

Vadå minst $559? Det är ju för fan €559!

sade minst $559 eftersom att spela online inte är ett måste

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Skrivet av TheCadde:

Jamen bli totalt anonym då? Det finns ett par sätt.

Ge ingen avslöjande information via någon produkt
Klä dig i klänning och peruk, sminka dig och sitt med solbrillor när du spelar.
Go medieval on the mofos
Använd inte elektronik alls... Då kan dom inte lyssna på dig lika lätt.
Flytta ut i en öken, det är svårare att gömma en svart skåpbil i öknen.

Vad skall CIA med dina uppgifter till? Är du en terrorist?
Varför sitter du på Sweclockers och sprider gratis information om dig? Din paranoia kanske är en anledning till varför CIA skulle vara intresserade av att kolla hur ofta du masserar skinnspiken?

Gå hem!!!

Jag editerade citatet något.
Klänning och peruk? - check, fläktar gött med klänning.
Flytta till öknen? - not check (för varmt).
Är jag en terrorist? - check, det är vi alla enligt CIA/FRA. Potentiellt.

Näe, jag lägger nog ner nu, känns som att min originalpost är avhandlad redan

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TheCadde:

massa skitsnack...

Fascinerande att läsa om din besatthet för det manliga könsorganet. När du blir vuxen så kommer du förhoppningsvis förstå varför ett storebror-samhälle är fel, även om du inte bryr dig om "CIA" kollar när du drar en handtralla, skinnflöjt etc etc etc.. du kan nog fler ord om ämnet än vad som är sunt.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leon1:

Fascinerande att läsa om din besatthet för det manliga könsorganet. När du blir vuxen så kommer du förhoppningsvis förstå varför ett storebror-samhälle är fel, även om du inte bryr dig om "CIA" kollar när du drar en handtralla, skinnflöjt etc etc etc.. du kan nog fler ord om ämnet än vad som är sunt.

Sen när blev sarkasm förbjuden? Du kanske skall växa ner dig lite istället och inse att världen inte alltid är så allvarlig som du tror.
Sedan är det ganska stor risk att jag är äldre än dig, jag har bara inte en tråkig inställning till livet.

Visa signatur

Chassi: Svart, PSU: 230 volt, Moderkort: Stort, CPU: Med fläkt, Minne: Tappat, GPU: Klarar MsPaint jättebra, Hårddiskar: Stor och liten, Mus: Med rullhjul, Tangentbord: Svenskt, Skärm: Platt