Twitter, egen notering.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

Twitter, egen notering.

Hej,

Jag har testat twitter lite för att följa personer i olika sammanhang. Problemet är att jag är ganska dålig på namn och det blir lätt att man glömmer bort var jag känner till personen ifrån.

Finns det något vis att lägga till en liten notering som man kan få upp i sitt flöde för varje individ? Det skulle troligen vara bäst om noteringen fanns gömnd under tooltip eller liknande.

Vissa personer följer jag endast för att se om de gör något mer jobb med sådant som jag lärt känna dem genom sen tidigare och just därför kan det bli jobbigt att hålla koll på namnen.

Mvh

CPU : Intel Core i7 2600K Moderkort : Asus P8Z68-V PRO GEN3 Grafikkort : MSI Geforce GTX 970 Gaming 4GB Minne : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V Chassi : Fractal Design Define r3 Nätdel : Corsair 650W ModulärtOS disk : Intel 530 240 GB SSD Övriga diskar : 2x WD Red 2 TB, 2x WD Green, 1x WD 750 GB, 1x WD 500 GB Optisk enhet : Optiarc AD-7280S SATA

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nykarleby, Finland
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av SnowJim:

Hej,

Jag har testat twitter lite för att följa personer i olika sammanhang. Problemet är att jag är ganska dålig på namn och det blir lätt att man glömmer bort var jag känner till personen ifrån.

Finns det något vis att lägga till en liten notering som man kan få upp i sitt flöde för varje individ? Det skulle troligen vara bäst om noteringen fanns gömnd under tooltip eller liknande.

Vissa personer följer jag endast för att se om de gör något mer jobb med sådant som jag lärt känna dem genom sen tidigare och just därför kan det bli jobbigt att hålla koll på namnen.

Mvh

Efter ett år på Twitter har jag ännu inte hittat en dylik funktion. Det blir mycket memorerande

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube