Kan inte bestämma mig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Jan 2011

Kan inte bestämma mig!

Hej Jag ska förhandsboka ps4 om några dagar, sitter o funderar på om jag ska boka hos spelbutiken eller komplett, vad tycker ni ?

Jag har råd med 2 spel. Jag har bestämt mig för att jag ska köpa Watch_Dogs. Men sen vet jag inte.

Så vilket av dom här tycker ni jag ska köpa?
Assassin's Creed 4
Killzone: Shadow Fall
Knack

Jag vill köpa BF4 men måste köpa ps+ isåfall

Så Vad tycker ni ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
forumid=45
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av erokill:

Hej Jag ska förhandsboka ps4 om några dagar, sitter o funderar på om jag ska boka hos spelbutiken eller komplett, vad tycker ni ?

Jag har råd med 2 spel. Jag har bestämt mig för att jag ska köpa Watch_Dogs. Men sen vet jag inte.

Så vilket av dom här tycker ni jag ska köpa?
Assassin's Creed 4
Killzone: Shadow Fall
Knack

Jag vill köpa BF4 men måste köpa ps+ isåfall

Så Vad tycker ni ?

Det ryktas på internet att det är fullbokat på PS4 fronten, kolla först med spelbutiken eller komplett hur det ligger till med förhandsbokningar.

Sen kan du börja med Watch Dogs och sen köpa ett nytt när du är färdig med det?

EDIT: Stavfel

Inte Core i5 4670k | MSI Z87-G45 | Corsair 16gb 1600Mhz Vengeance | Corsair RM 750W 80+ Gold | Fractal Design Define R4 | Intel SSD 330 180+120gb | Windows 10 Pro | Sapphire Radeon 290 TRI-X | Dell UltraSharp U2713HM |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av sprite:

Det ryktas på internet att det är fullbokat på PS4 fronten, kolla först med spelbutiken eller komplett hur det ligger till med förhandsbokningar.

Sen kan du börja med Watch Dogs och sen köpa ett nytt när du är färdig med det?

EDIT: Stavfel

smart Men ibland så blir det långtråkigt att sitta o köra samma spel

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

Själv kommer jag att vänta med förhandsbokningen och vänta på en PS4 bundle med PS4+ spel som paket. Planerar på att köpa Watch Dogs och Assassins Creed: Black Flag som mina första spel

I accept art/design related requests at www.exailez.com

Intel i7 4790k | MSI GTX 970 | MSI Z97 Gaming 5 | Kingston DDR3 HyperX Beast 32gb | Corsair Hydro H100i GTX | Corsair RM 750W 80+ Gold | Corsair Obsidian 750D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av erokill:

smart Men ibland så blir det långtråkigt att sitta o köra samma spel

Vad jag vet så kommer alla PS4 användare oavsett PS+ ha tillgång till F2P spel så som Planetside 2, Blacklight: Retribution, DC Universe Online, Warframe och Warthunder. (Dock vet jag inte om alla dessa kommer va tillgängliga vid launch)

http://www.makeuseof.com/tag/5-free-to-play-games-coming-to-p...

» ✪ Gaming: W10 Pro | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3xHDD Σ 5TB | Define S | EVGA SuperNOVA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Reds | Beyerdynamic DT 770 PRO 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T (TN) + GW2250HM (VA)
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av phreec:

Vad jag vet så kommer alla PS4 användare oavsett PS+ ha tillgång till F2P spel så som Planetside 2, Blacklight: Retribution, DC Universe Online, Warframe och Warthunder. (Dock vet jag inte om alla dessa kommer va tillgängliga vid launch)

http://www.makeuseof.com/tag/5-free-to-play-games-coming-to-p...

Skrivet av Exailez:

Själv kommer jag att vänta med förhandsbokningen och vänta på en PS4 bundle med PS4+ spel som paket. Planerar på att köpa Watch Dogs och Assassins Creed: Black Flag som mina första spel

Skönt om det blir så

Jag vill också vänta på en ps4 bundle men har hört att ps4 kommer ta slut så jävla snabbt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
karlskoga
Registrerad
Jun 2011

Boys glöm inte Infamous Second Son!

Chassi: Fractal Design R3 Moderkort: Gigabyte Z87X UD3H Processor: Intel Core i7 4770K @4.4GHz Processorkylare: Antec Kuhler 620 Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 ROG STRIX DC3 Minnen: Corsair 32GB VG LP SSD: Samsung 120GB Lagringsenhet: Seagate 1TB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort ASUS Xonar U7 | Tangentbord: Func KB-460 Headset: Sennheiser PC360 GAME Mus: Steelseries Sensei Pro Grade

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Unknown
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av erokill:

Skönt om det blir så

Jag vill också vänta på en ps4 bundle men har hört att ps4 kommer ta slut så jävla snabbt

Tror inte de kommer att ta slut, lär ju göras fler enheter ;).

Main: Sapphire 290x | i5 6600k | Corsair RM750X | 16GB | MSI Mortar | Enthoo Evolv | Pure Rock | Samsung EVO 850 500GB

Htpc: MSI 1060 Gaming X 3GB | i5 6600k | Corsair SF 450 | 16GB | ASUS z170i Pro Gaming | SilverStone ML07 | Shadow Rock LP | Samsung EVO 850 250GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
hbg
Registrerad
Feb 2007

Som jag har uppfattat det så är det "Standard Edition" eller "First Day Edition", eller vad den nu kallas...
I alla fall, det paket som är billigast, de är slutsålda men inte de lite dyrare paketen med spel medföljandes.

The playa haters ball, gives an opportunity to hate on a diverse array of mark-ass marks, trick-ass marks, punk bitches and skip-skop skanks and scallywags. Hoes, heffers, hee-has and hooley-hoos.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av s_jimmie:

Som jag har uppfattat det så är det "Standard Edition" eller "First Day Edition", eller vad den nu kallas...
I alla fall, det paket som är billigast, de är slutsålda men inte de lite dyrare paketen med spel medföljandes.

First Day edition finns väl bara av xbox one ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bromölla eller Karlskrona.
Registrerad
Maj 2011

Vänta tills Gamescom, det kommer säkert mer info om spelen. Kanske blir lättare för dig att bestämma dig då.

Send me out... with a bang.