Återställa en hårddisks filer några dagar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2003

Återställa en hårddisks filer några dagar.

Hejsan!

Har ett problem,

Jag gjorde en säkerhetskopiering på min iphone den 16/8e i Itunes. Den 17/8e ,så satte jag och var inne i min Applemappen på C: på datorn och ansåg den vara väldigt stor (8gb).. och tog bort lite filer därifrån som var från juni tänkte jag.. Men nu när jag försöker återställa min iphone så står det att min backup är trasig eller felaktig.. och får inte jag detta att funka så är VÄLDIGT mycket prylar borta från min telefon. (inte bara program utan anteckningar osv) Så skulle behöva hjälp för att kunna återställa filerna jag tog bort för 4 dagar sedan från papperskorgen.

Hur gör jag? Jag har inte tagit någon backup eller dylikt på själva C: på säkert 1 år..

Tacksam för hjälp!

Mvh
Daniel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2010

Gå in i papperskorgen, högerklicka på filerna du vill återställa och tryck återställ dokument? (eller hur det nu står). Finns inte filerna där är det antagligen inte mycket att göra åt, något jag rekommenderar är att aktivera iCloud så sparas allt online.

Du får gärna citera eller nämna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2003

Tyvärr rensade jag ju även papperskorgen. Försökt med 2 återställningsprogram.. men det var inte så lyckat..