Problem med Forza 4 motorsport xbox 360!!1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Nov 2009

Problem med Forza 4 motorsport xbox 360!!1

hejsan hej!

jag har köpt Forza motorsport 4 idag super bra tänkte jag,

De är så att man få två skivor till forza 4 så man måste installera det och de funka ta mig F*N inte !
Man måste installera spelet på sitt x-box 360 för att få tillgång till alla bilar o sånt.

När jag instalera disk två så kommer följade upp.

Eject the xbox 360 tray.remove game disc 1 and inset game disc 2 close the tray and wait for the disc to load. när jag har gjort de och väntat ett tag så kommer detta upp Insert DISC 2.. jag blir gallen!

jag har provat med o utan internet sladd i 360 men de funkar F*N inte för de..

Någon som har en Idé om vad som kan vara fel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Nov 2009

ingen som vet var felet kan vara =?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2006

Repig skiva?

När folk är överens med mig har jag ofta en känsla av att jag måste ha fel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Nov 2009

Nej.. skivan är helt utan repor!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2012

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Intel i7 2700K @ 4.2GHz | MSI Z68A-GD55 | G.Skill Ripjaws X Gaming 16GB @ 2133MHz | MSI GTX690 | 180GB SSD Intel 520 | Noctua NH-D14 | Win 7 home premium | QPad MK-85 Pro | QPad 5K L.E. Mouse | Steelseries Diablo III mouse | Dell u2412M | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339| Beyerdynamic T1 | Fanatec GT2 + CSP | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2012

Provat klassikern, att rensa cachen?

Har Xboxen sisådär 200 mil bort, så kan inte kolla själv, men har för mig man går in på Settings -> System -> Storage -> Hard drive, och sedan trycker Y för att få upp options, däribland möjlighet att rensa cachen vill jag minnas.

Gör detta, starta om Xboxen, och försök igen.

Nu lurade jag dig allt att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Nov 2009

jag har försökt igen. jag får upp samma saker igen att de inte går...

jag har ett USBmine som mines kort pga att jag inte har en HDD på i mitt 360.

De funka att installera forza 3 på mitt USB minne men de funkar dock inte med 4 :(..

jag håller på att bli gallen på detta...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Aug 2005
Skrivet av nobleman:

jag har försökt igen. jag får upp samma saker igen att de inte går...

jag har ett USBmine som mines kort pga att jag inte har en HDD på i mitt 360.

De funka att installera forza 3 på mitt USB minne men de funkar dock inte med 4 :(..

jag håller på att bli gallen på detta...

Hur mycket utrymme har du på minnet då?

Skickades från m.sweclockers.com

i7 4790K, 12GB 1600Mhz, Intel 520 SSD, ASUS Z97-A, 7950 Vapor-X , DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S, Maelstrom 240T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av Beinerfelt:

Hur mycket utrymme har du på minnet då?

Skickades från m.sweclockers.com

de är ca 10.5 gb kvar på minnet. vilket borde räcker länge o väl

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åstorp
Registrerad
Mar 2009

Har du precis köpt det? I så fall hade jag gått tillbaka med det till affären och bett dem testa att installera det för att se om det är skivan eller din box som är kass.

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Nov 2009

nu har jag gjort ett nytt försök med att instalera spelet. men denna gången försökte jag de på min externa HDD men får upp samma fel kod igen. jag blir jo helt galen