Hinner jag få GTA V i tid?

Permalänk
Skrivet av olog-hai:

Har du aldrig fått post förut?

Jo men inte fan brukar jag sitta och vakta postlådan

Permalänk

Jag har också bokat från CDON men statusen på min order är: Ej levererad. Börjar bli lite nervös över att jag kanske inte kommer få det imorgon trots allt! :/

Visa signatur

i5 3570K @ 3,4Ghz | Corsair Hydro H60 | Gigabyte GA-Z77X-D3H ATX | GeForce GTX 680 SLI | 16GB Corsair VENGEANCE @ 1600MHz | Define R4 | Corsair HX 750W | 120GB SSD | 3TB HDD @ 5400 rpm | 500GB HDD @ 7200 rpm | Asus Xonar D1

Permalänk
Medlem
Skrivet av turboprocess:

fick meddelande att det var skickat i lördags ifrån spelbutiken.se. så hoppas innerligt att jag har det i brevlådan imorgon =).

Är det inte spelbutiken som bara skickar på Måndag, Onsdag och Fredag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av voltio:

Är det inte spelbutiken som bara skickar på Måndag, Onsdag och Fredag?

Stämmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arvidbergstedt:

När BF3 släpptes för två år sedan så beställde jag det på Komplett. Releasedagen för BF3 var torsdagen 27 oktober 2011, jag fick inte spelet förrns tisdagen, veckan efter. Efter detta handlade jag aldrig på komplett igen ;D

Jag gjorde samma misstag med L.A Noire, hade någon rabatt på Diskshop så jag köpte det där. Det släpptes på Fredag och jag fick det inte förrän Onsdag.

Permalänk
Skrivet av Sn00wball:

Jag har också bokat från CDON men statusen på min order är: Ej levererad. Börjar bli lite nervös över att jag kanske inte kommer få det imorgon trots allt! :/

På söndag kväll ändrades min status på cdon till "varorna packas" sen först kl 17 på måndag kväll fick jag ett sms att ett brev från cdon lämnats in till posten, först kl 8 ändrade dom statusen till "postad"
Men om dom inte ens börjar packa dina varor ligger du nog illa till, du får ringa och gnälla imorgon.
Om du har tur kanske dom bara missat att uppdatera din status, har du fått något mejl eller sms?

Permalänk
Inaktiv

jag fick hem det i fredags. jävligt najs spel måste jag säga!

Permalänk
Skrivet av Insert_name:

På söndag kväll ändrades min status på cdon till "varorna packas" sen först kl 17 på måndag kväll fick jag ett sms att ett brev från cdon lämnats in till posten, först kl 8 ändrade dom statusen till "postad"
Men om dom inte ens börjar packa dina varor ligger du nog illa till, du får ringa och gnälla imorgon.
Om du har tur kanske dom bara missat att uppdatera din status, har du fått något mejl eller sms?

Jag mailade men har inte fått något svar, var typ ett år sen som jag bokade men det borde väl inte ha något med saken o göra? Vet inte riktigt hur dom prioriterar men.. Blir riktigt sur ifall jag inte får det idag. Får väl gå ner o köpa det på stan isåfall.

Visa signatur

i5 3570K @ 3,4Ghz | Corsair Hydro H60 | Gigabyte GA-Z77X-D3H ATX | GeForce GTX 680 SLI | 16GB Corsair VENGEANCE @ 1600MHz | Define R4 | Corsair HX 750W | 120GB SSD | 3TB HDD @ 5400 rpm | 500GB HDD @ 7200 rpm | Asus Xonar D1

Permalänk
Medlem

Här sitter ni alla och hoppas

En polare sa igår(Innan kl 24) att han hade vaktat sin brevlåda hela dagen på GTA 5, men icke!

Själv åker jag väl bara och köper det när tillfälle ges.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk

Nu har min sickats från CDON, men nu när jag söker på produkten så står det att den är i Göteborg den igår vid 14 tiden? Varför är det så?

Kommer jag hinna få den till i eftermiddag, posten kanske redan har skickat det? Iaf, bor i Örebro så det borde inte vara något problem att skicka den, men jag blir fan förbannad om jag inte får spelet idag.

Btw, fick ett sms nu från klarna som säger att fakturan har skickats till min mail... I ain't paying shit before my game is here

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av filiphcarlen:

Nu har min sickats från CDON, men nu när jag söker på produkten så står det att den är i Göteborg den igår vid 14 tiden? Varför är det så?

Kommer jag hinna få den till i eftermiddag, posten kanske redan har skickat det? Iaf, bor i Örebro så det borde inte vara något problem att skicka den, men jag blir fan förbannad om jag inte får spelet idag.

Ring och fråga posten! Vi kan inte svara åt posten!

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Skrivet av Datanisse:

Ring och fråga posten! Vi kan inte svara åt posten!

Näe men någon kanske visste? Brukar inte beställa hem så mycket!

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan köpa det digitalt via Xbox live? eller måste man köpa det i fysiskt exemplar?

Visa signatur

System1 Intel i5 3.3 ghz, Corsair Vengeance 4gb 1600mhz, 74 gb Raptor 10k rpm & 3tb USB 2.0, ATI Radeon 6870 1gb, BenQ 24" LCD G2420HD
System2 Intel C2D 2.8 ghz @ 3.2 ghz, 2x2gb DDR2, ATI Radeon HD 4850, 250 gb SATA

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurrgurr:

Någon som vet om man kan köpa det digitalt via Xbox live? eller måste man köpa det i fysiskt exemplar?

Microsoft har inte sagt något om att det kommer finnas på "Games on demand" så tror inte det kommer finns att ladda hem digitalt från dom, iaf inte inom en snar framtid, utan bara för dom som har PS3 kommer kunna ladda hem det.

Permalänk
Medlem

Står att det är kvar i Göteborg (bor i Borås). Jag hoppas verkligen att jag får det idag!

Permalänk
Medlem

Mitt skickades från cdon igår och kom nu precis,
Står fortfarande på Posten att det ligger i Göteborg så det är inte omöjligt att det är så för andra också.

Visa signatur

Asus P8P67 B3, Asus GTX 660, A-data 8GB minne 1600mhz, Intel 2600K, Samsung ssd 830 256gb
sidewinder 4, Corsair ax 850, Samsung galaxy s4 snart, Windows 8.

Permalänk
Skrivet av speedway:

Mitt skickades från cdon igår och kom nu precis,
Står fortfarande på Posten att det ligger i Göteborg så det är inte omöjligt att det är så för andra också.

Fick du den i lådan eller kom den på ICA eller liknande?:)

Visa signatur

:)

Permalänk

mitt kom nu precis ochså:D

Visa signatur

Xbox Live:WhoppingRobban

Permalänk
Medlem

Suttit framför dörren hela dagen... men den kommer aldrig

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk

Det står att mitt var i göteborg igår kl4, det kanske ligger i lådan när jag kommer hem om jag har tur.
Bor i Umeå, får jag det inte i lådan finns det stor risk att jag far ner till Elgiganten och köper det..

Permalänk
Medlem

Om ni nu tycker det är så viktigt att få det på releasedagen så förstår jag inte varför ni förlitar er på posten. Köp i butik istället.

Permalänk
Medlem

Posten brukar ta en halv dag eller så innan de uppdaterar sin status. Oftast när jag har väntat på paketen så har det bara stått "Örebro: Sorterat 02:00" tills typ en halvtimme innan paketet finns på utlämningsstället.

Visa signatur

Det var enklare förr att skilja Asus moderkort åt:
Asus A7V -> Asus P5Q Pro -> Asus M4A88TD-V EVO/USB3

Permalänk
Medlem

Fick nyss posten, inget GTA V

Permalänk
Medlem

Där damp det ner i brevinkastet

Visa signatur

Citera för svar!
MB Asus P8P67 Pro CPU i5 2500K + NH-U12P SE2 GPU HD6950 2GB RAM 16GB Ljud M-Audio Audiophile 2496 HDD 4 X 2TB + 250GB SSD system PSU HX750W Chassi NZXT H2 Skärm 2X Benq G2250
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Beställde mitt i Söndags från Spelbutiken.se. Har inte fått något idag och kommer troligtvis inte att få det heller då posten brukar ramla in vid 14 tiden här.
Men det misstänkte jag nästan eftersom jag beställde så sent.

Tog ju dessvärre ledigt från jobbet i hopp om att det skulle dyka upp idag.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 | Moderkort: ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | CPU: Intel Core i7 8700K | Minne: Corsair Vengeance DDR4 2400MHz 16GB | GPU: Palit GeForce GTX 1080 Ti 11GB Jetstream | OS Disk: Samsung 960 EVO 500GB | PSU: Corsair RM750x 750W | Skärm: BENQ XL2720T@120hz
Kylning: Corsair H150 RGB (Vattenkylning)

Permalänk
Avstängd

Köpte mitt via PSN i går kväll, kunde börja spela det klockan 01:00 i natt. Somnade inte förrän klockan sju i morse.

Äckligt bra spel! Helt otroligt snyggt för att vara till konsol dessutom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av filiphcarlen:

Fick du den i lådan eller kom den på ICA eller liknande?:)

Det kom hem.

Visa signatur

Asus P8P67 B3, Asus GTX 660, A-data 8GB minne 1600mhz, Intel 2600K, Samsung ssd 830 256gb
sidewinder 4, Corsair ax 850, Samsung galaxy s4 snart, Windows 8.

Permalänk

Inget ännu, det låg bara ett brev i lådan men jag är ganska säker på att det låg där när jag kollade i morse, antagligen fick jag ingen post idag eller så har posten inte kommit ännu..
Ser nu att klockan inte ens är 4 ännu, finns fortfarande hopp!

Permalänk
Medlem

Lider med er som vill lira. Själv är jag inte maxintresserad, mera nyfiken.

Slängde in en order på Webhallen igår vid 13tiden och fick det idag. Småimpad av dem. Kommer kolla in det senare i veckan dock.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk