Köptips TV! GTA 5! Filmer! philips 46pfl4208t

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Köptips TV! GTA 5! Filmer! philips 46pfl4208t

Tjena!

Tänkte köpa en TV. Jag har inte så jättestor budget men max 5k iaf.
Tänker typ kolla film och lira Ps3 spel på den som gta5 o fifa. 46 tum räcker. Mindre funkar

Hittade detta erbjudantet på Elgiganten, borde jag slå till?

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/46PFL4208T/phil...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Valbo
Registrerad
Aug 2002

Jag var och kollade på den idag och jag tyckte bilden var riktigt dålig. Visst den visade samma bild som alla andra och delade därför bildkälla. Men ändå riktigt dålig bild, det var svårt att läsa texten.

Jag kollade på LG 47LN540V på Media Markt igår, den var det riktigt bra bild på med tanke på priset. Den hade jag köpt om det inte vore för att dom endast hade demo ex. kvar som dom inte kunde sälja billigare.. väntar jag hellre än att köpa ett demo ex. till ordinarie pris.

Desktop: | Core i5-4690K | Zotac GTX 970 | 16Gb RAM | 256Gb Samsung 830 SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 12GB DDR2 Ram | 3x1.5Tb ZFS | FreeNAS

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Tror att ovanstående tips är väldigt bra då jag misstänker att den LG modellen är samma som 5400-serien som passar för spel-entusiaster pga sin låda input lag. 28ms.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Hej! Ursäkta jag inte kom med svar vid den aktuella tiden!
Blir inaktiv här ibland, och fick hjälp IRL och det slutade med att jag köpte philips 46pfl4208t.

Jag är inte bäst på TV apparater men iaf, bilden var väldigt bra för mina ögon. Den fungerar bra för min användning. Smart TV funktioner är dock ingen hipp. Men har helt ok för tex internet och netflix.
Tack för svar iaf!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2011

Tur att du är nöjd. Själv så fick jag Philips till att kreditera min. Skumma färger i ansiktet på folk

2 Stationära datorer.
2 HTPC
2 Bärbara
1 Server

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av lite_:

Tur att du är nöjd. Själv så fick jag Philips till att kreditera min. Skumma färger i ansiktet på folk

Har inte tänkt på det! Ska försöka lägga märke till det och se om det är så för mig också:)

Annars är jag fortfarande nöjd!