Gammal flash, nya originalspel?

Permalänk
Medlem

Gammal flash, nya originalspel?

Hej! Det är spel såhär att jag flashade mitt XBOX 360 i September 2010 och sedan spelat bara några gånger men nu blev jag sugen igen när GTA 5 kommer och tänkte, kommer det funka spela då jag har en gammal update och flash? Min polare testade att spela FIFA13 på mitt XBOX och det funkade inte.. Jag har också råkat försöka spela online när jag har haft flash. Så nu min fråga kommer det gå att Spela GTA 5 och kan man ställa om sin XBOX360 till standard utan flash? Isåfall hur?

Permalänk
Medlem

Du kan inte spela GTA 5 på en flashning från 2010.
Det går att återställa xboxet så flashningen försvinner men du behöver alla nödvändiga kablar.

Du kommer kunna spela original GTA 5 om du uppdaterar xboxen när du stoppar i skivan.

Visa signatur

PC: I7 9700K @ 5 Ghz - Asus strix z390-f gaming - 32GB 3600mhz Gskill - KF2A RTX3080 - Samsung pro 1TB SSDx2
GEAR: Logitech G915 TCK - Logitech G Pro superlight - Logitech G PRO X - Samsung 240hz 32"

Permalänk
Medlem

Så, stoppa in skivan så uppdateras den automatiskt?

Permalänk

Flash borta?

Hoppar in i tråden.

Har spelat genom Gta och märker nu att. Inte kan spela dom brända spelen längre.

Har uppdateringen jag gjorde med Gta skivan förstört möjligheten att spela brända spel igen?

Eller hur får jag tillbaka boxen till det den var innan Gta.

Permalänk
Medlem

Undrar också samma sak som outlaw.

Jag bryr mig inte om min flash då jag har tänkt att köra gta online.

Har mitt gta v plockat bort min flash så det är fritt fram att ansluta sig till live utan att man blir bannad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Outlaw822:

Hoppar in i tråden.

Har spelat genom Gta och märker nu att. Inte kan spela dom brända spelen längre.

Har uppdateringen jag gjorde med Gta skivan förstört möjligheten att spela brända spel igen?

Eller hur får jag tillbaka boxen till det den var innan Gta.

Ja, du kan inte spela brända spel längre. Du kan dock fortfarande få en konsollban eftersom det går att läsa av ifall den varit flashad men du har ganska ok odds att undvika ban

Skrivet av Wimpan:

Undrar också samma sak som outlaw.

Jag bryr mig inte om min flash då jag har tänkt att köra gta online.

Har mitt gta v plockat bort min flash så det är fritt fram att ansluta sig till live utan att man blir bannad?

Det finns fortfarande en risk för ban men oftast brukar det gå bra

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer