xbox 360 power supply gör ljud

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Nov 2011

xbox 360 power supply gör ljud

Mitt Xbox 360 Power supply gör ett konstigt ljud när jag spelar, den gör inget ljud om jag spelar spel som är installerade, bara spel som läses från skiva, märkte det idag när jag skulle börja spela GTA 5, testade med New Vegas som jag har installerat, inget ljud, sen testade jag Far Cry 3 som inte är installerat, där är det ljud, sen testade jag Assassins creed 3 o samma där.

Jag filmade med mobilen, http://www.youtube.com/watch?v=b0vea3Smbrw, men ljudet hörs knappt på youtube men när jag spelade det på mobilen hördes det VÄLDIGT mycket.

Jag har testat att koppla ur den o blåsa som fan på den o i hål o sådant men de verkar inte ha hjälpt. Vänder man uppochner på den så hörs det avsevärt mindre.

Lampan lyser grönt på den. Det är en Halo 4 Limited Edition Slim.

Jag vet inte vad jag ska göra, vore tacksam för hjälp.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Moderkort: ASUS P5Q PRO | CPU: q9550 @ 2.83 Ghz | GPU: GTX 580 | Lagring: Intel 520 240GB SSD + 3TB WD Green EZRX | RAM: 4x 2gb 800mhz ddr2 | PSU: Corsair 750w | Skärmar: Samsung Syncmaster SA350 + Samsung Syncmaster T200 | Tangentbord: Logitech G11 | Mus: Razer Deathadder 2013

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Nov 2011

Det där hjälpte inte mycket, har ju gjort så som de gjort i den tråden med men mitt problem kvarstår

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Nov 2011

Lagt den i en skokartong nu för att dämpa ljudet, kanske inte optimalt då den ska ha kall luft antar jag?