Välte mitt ps3 nu hänger sig spel !

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Aug 2013

Välte mitt ps3 nu hänger sig spel !

Hej

har haft mitt ps3 i ca ett år nu och köpte gta i tisdags å har lirat det varje dag sen dess å inget fel jag märkt. Idag skulle jag till en kompis å spela med mitt ps3 å så ställde jag ps3 på sidan så det står upp. Råkade givetvis välta det och nu hänger sig spelet. Är det någon som vet var felet kan vara ?

Mvh Kp57

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2011

blev skivan skrapad? om inte så tog förmodligen HDD'n stryk.

CPU: I7 4770k Noctua DH-14 MOBO: Maximus VI Hero GPU: Nvidia 980 RAM: 16 GB Corsair RAM 1600 MHz SSD: Corsair force GT 120 GB, OC Agility 3 120 GB HDD: WD 2TB Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Ljud: Asus Xonar D2X Hörlurar: AKG K 240 MK II Microfon: Modmic 4 Mus: Logitech G500s Matta: Steelseries QcK Mini Skärmar: en BenQ 22' och en Samsung 19'. V.v. citera mig för att få svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2013
Skrivet av Kp57:

Hej

har haft mitt ps3 i ca ett år nu och köpte gta i tisdags å har lirat det varje dag sen dess å inget fel jag märkt. Idag skulle jag till en kompis å spela med mitt ps3 å så ställde jag ps3 på sidan så det står upp. Råkade givetvis välta det och nu hänger sig spelet. Är det någon som vet var felet kan vara ?

Mvh Kp57

Välte du det när det var igång eller när det var avstängt?

Macbook Air 13,3" (Early 2014) i7-4650U 1,7 GHz / 8 GB / 256 GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Aug 2013

Aa kollade aldrig det :S men verkar som skivan fick sig en smäll men lyckades få bort den ¨repan¨eller vad det var ? gick bort när jag gnuggade skivan mot tröjan:) tack för svar du rädda mina framkommande månader <3 (är inte så kunnig inom ps3 området men borde kanske kollat det innan )