Permalänk
Avstängd
Skrivet av Itchy Trojan:

japp, dock inte gjort det själv så kan inte säga att det stämmer till 100%, men det verkar vara vad folk säger.

Måste tyvärr säga emot där, har gjort om första juvelstöten två ggr (i början o sedan senare i storyn) men har inte fått pengar någon av gångerna. :/

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Skrivet av mr_svahn:

Måste tyvärr säga emot där, har gjort om första juvelstöten två ggr (i början o sedan senare i storyn) men har inte fått pengar någon av gångerna. :/

läs mina andra inlägg i denna tråd, kom fram till att det inte går redan

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Itchy Trojan:

läs mina andra inlägg i denna tråd, kom fram till att det inte går redan

Ahh, my bad. Såg inte din edit!

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk

Googla horizon xbox
Påverkar inte progress på något sätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rasmus117:

Jag fattar inte, mina investeringar går inte upp, jag fick ett random uppdrag där jag skulle köra en snubbe till flygplatsen, han säger investera i Tink nånting, köper för ca 500k, och de står fast nu och har inte rört sig senaste timmen, det står profit 150k (ca) betyder det att jag får tillbaka mina 500k + de 150k eller har jag fattat fel?

Profit är det du får tillbaks utöver det du satsade. Så sätter du 500 och får 150 i profit, får du tillbaks 650 på konton när du tar "sell all".

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Verkar som de fixat den där exploiten när man byter mellan gubbar när en är över en låda med pengar :/

Investerat 300k i Pisswasser nu, hoppas jag får profit iaf :/

Permalänk
Medlem

Har kollat runt på nätet och hittat att om man har xbox så kan man få två biljoner eller mer. Kan man göra något liknande med ps3?

Permalänk
Medlem

http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mtyph/i_got...
det är de folk gör för att fixa pengarna till golfklubben och etc.

och självklart funkar det till både ps3 och xbox.

Visa signatur

The playa haters ball, gives an opportunity to hate on a diverse array of mark-ass marks, trick-ass marks, punk bitches and skip-skop skanks and scallywags. Hoes, heffers, hee-has and hooley-hoos.

Permalänk
Medlem
Skrivet av s_jimmie:

http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mtyph/i_got...
det är de folk gör för att fixa pengarna till golfklubben och etc.

och självklart funkar det till både ps3 och xbox.

Det funkar inte efter patch 2 då de ändrat hur mycket % aktierna går upp i den

Permalänk
Medlem
Skrivet av sander00se:

1. Köp bil aktie
2. Spräng/stjäl/förstör bilar så alla NPC måste köpa nya

Din aktie stiger.

Kanske provar detta IRL.. BRB

Vad heter bilaktien då?

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Det funkar inte efter patch 2 då de ändrat hur mycket % aktierna går upp i den

Dock så går vissa aktier i prinip alltid upp 5-8% om dagen. Sist jag sålde aktier så fick varje karaktär ca 125miljoner i vinst under en 15timmars period

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loweann:

Vad heter bilaktien då?

Vet faktist inte :(, mitt spel har inte kommit än så misstänker att posten slarvat bort det

Permalänk
Medlem

köp ett flygbolag/investera stora summor i ett, spräng/skjut sönder/döda alla piloter som inte har den loggan på sig. Voila profit.
mina vänner har utnyttjat denna metod med mycket! gott reslutat, en av dem är uppe i 80milla plus nu
om man vill vara extra jvlig kan man pajja alla andra flöygplan med, då finns det bara ett flygföretag kvar sen
lite som att investera i ett bilföretag och sen förstöra alla bilar.

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk

Just nu rånar jag butiker

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av sander00se:

1. Köp bil aktie
2. Spräng/stjäl/förstör bilar så alla NPC måste köpa nya

Din aktie stiger.

Kanske provar detta IRL.. BRB

Haha so best!

Permalänk

Jag körde nån survival mode där man skulle överleva "waves" av fiender som kom, fick en jävla massa pengar ($20000+) och en massa XP plus det var skit kul, men jag kan inte hitta den "mission" eller vad fan de heter igen på kartan nånstans. Finns det ngn som vet hur man kommer dit igen eller kan göra de uppdraget igen? Eller bjuda in mig till ett sånt?

Behöver verkligen pengar så ja kan köpa ett större Garage (helst med plats till 6 bilar)

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

Fattar inte att folk sket i att använda börsen för Lester uppdragen. Jag hade 1,5 miljarder dollar på varje karaktär efter att jag var klar med storymode.
Tycker dock att det är grymt tråkigt att det inte finns fler företag/hus att köpa.

Visa signatur

[MOBO] Rampage IV BE [CPU] 4930k @4,2 GHz [GPU] Evga GTX 1080 Classified [RAM] 32Gb Dominator Platinum 2400Mhz cl9 [PSU] AX 1200i [Chassi] 900D [OS Drive] Ocz Revodrive 3 [Storage] 1,5Tb SSD + 3Tb WD Black [Screen] Acer XB270HU [Cooling] 1540 rad 2xD5, EK block: CPU, GPU, Mobo [MAC] MBP 15" Retina [PS4] + 750Gb SSD [NAS] QNAP TVS-471 i7 16Gb 18Tb

Permalänk
Avstängd

Ett tips är att spara Lesters assassination-uppdrag till efter storyns slut (dock är det första obligatoriskt). Om du är smart med aktier finns det mycket pengar att tjäna (finns också guider att följa). Känner personligen att man nästan slutade upp med 'för mycket' pengar

Visa signatur

R7 3800X || X570 I Aorus Pro WiFi || RTX 2080 Super || 16 GB DDR4

Permalänk
Skrivet av Twister86:

Jag körde nån survival mode där man skulle överleva "waves" av fiender som kom, fick en jävla massa pengar ($20000+) och en massa XP plus det var skit kul, men jag kan inte hitta den "mission" eller vad fan de heter igen på kartan nånstans. Finns det ngn som vet hur man kommer dit igen eller kan göra de uppdraget igen? Eller bjuda in mig till ett sånt?

Behöver verkligen pengar så ja kan köpa ett större Garage (helst med plats till 6 bilar)

Survival låses upp efter en viss level (högre levlade karaktärer kan bjuda in karaktärer som ej låst upp den ännu).
Du trycker på "start", går till "online" (tror jag att det är), jobs och sedan "host jobs", där kan du sedan välja "survival" och om den ej ännu är upplåst för dig så har jag för mig att level som behövs står där (tror att det är level 25?).
Annar så kan det funka om du gör samma sak, fast istället för "host jobs" så väljer du "join jobs", kan hända att "survivals" går att joina där ifrån, kommer inte riktigt ihåg :B.

Körde ett par survivals för ett par dagar sedan, folk verkar inte förstå att kartorna har blivit mindre, många som springer ut ur banan och blir kickade

Visa signatur

450D / 50D, 30 1.4, 50 1.8, 90 2.8, 70-200 4 IS

Permalänk

Survival är nog den roligaste "Mission" jag kört i GTA Online iaf.

Tycker annars att alla andra "missions" är rätt tråkiga och tar slut på 30 sekunder och man måste "ladda" och stå i "kö" och vänta i minst 5-10 minuter innan man kommer in, sen är det slut på 30 sekunder liksom. WTF?

Tycker Race är skit tråkigt, Death Match e skit tråkigt, Mission e skit tråkigt (det e ju bara döda varann och e över på typ 1 minut), Golf va hyfsat kul men inget jag skulle vilja nötta på flera gånger (eftersom inget sparas?) och man får inte heller pengar av golf och XP på golf e skit låg med tanke på vad en golf bana tar o completa.

Tennis har jag inte provat för hitta inga som ville joina det, för övrigt så tycker jag GTA Online är ganska "Dött" ser knappt någon som spelar / e inne.

Trodde GTA V skulle bli större än vad de blev

Måste iallafall spara ihop $77,000 nu till köpa mig ett 6-car garage och har just nu $1400 på banken och $0 i fickan, har rånat typ nästan alla affärer också i Los Sandros, man får bara $1400-1900 per rånad butik så kommer ta gaaaanska lång tid och få ihop $77,000 därför jag vill göra Survivals Kan ingen bjuda in mig då?

Heter akymo86 på Social Club och är medlem i lite olika crews och mitt PSN id ska ja kolla upp när ja kommer hem

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Skrivet av Twister86:

Survival är nog den roligaste "Mission" jag kört i GTA Online iaf.

Tycker annars att alla andra "missions" är rätt tråkiga och tar slut på 30 sekunder och man måste "ladda" och stå i "kö" och vänta i minst 5-10 minuter innan man kommer in, sen är det slut på 30 sekunder liksom. WTF?

Tycker Race är skit tråkigt, Death Match e skit tråkigt, Mission e skit tråkigt (det e ju bara döda varann och e över på typ 1 minut), Golf va hyfsat kul men inget jag skulle vilja nötta på flera gånger (eftersom inget sparas?) och man får inte heller pengar av golf och XP på golf e skit låg med tanke på vad en golf bana tar o completa.

Tennis har jag inte provat för hitta inga som ville joina det, för övrigt så tycker jag GTA Online är ganska "Dött" ser knappt någon som spelar / e inne.

Trodde GTA V skulle bli större än vad de blev

Måste iallafall spara ihop $77,000 nu till köpa mig ett 6-car garage och har just nu $1400 på banken och $0 i fickan, har rånat typ nästan alla affärer också i Los Sandros, man får bara $1400-1900 per rånad butik så kommer ta gaaaanska lång tid och få ihop $77,000 därför jag vill göra Survivals Kan ingen bjuda in mig då?

Heter akymo86 på Social Club och är medlem i lite olika crews och mitt PSN id ska ja kolla upp när ja kommer hem

Dold text

Har du testat att köra dom vanliga co-op uppdragen?
Dom tycker iallafall jag ger hyffsat med pengar och är roliga.
Och att sälja en Baller en gång i timman medans man jagar bounties och rånar affärer i free roam tycker jag också ger hyffsat med pengar (fast det är nog mest för att jag gillar att bara åka runt i staden och fly ifrån andra )

Visa signatur

450D / 50D, 30 1.4, 50 1.8, 90 2.8, 70-200 4 IS

Permalänk

Vad är baller?

Jag har gjort det, men har låst upp Survival nu Fast hittar dock aldrig nån o spela med Spelet e skit tråkigt, för det är inte några som spelar de Online... man e alltid solo och roamar runt. :\

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Avstängd

Har du uppfört dig gentlemannamässigt?

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)