Visa dina BF4 Emblems [Officiell]

Permalänk
Ljusskygg

Visa dina BF4 Emblems [Officiell]

Battlefield 4 - Emblems

Hej, tänkte att det var dags att skapa en tråd för Battlefield 4's Emblem system!
(Ni kan komma dit via Battlelog->Soldier->Customize->Emblem.)

Här är mina, har dock bara gjort den första samt sverige flaggan själv!

Uppdatering : Har sett många jättebra skapelser här i tråden, fortsätt med dom!
Redigerade inlägget samt inkluderade bl.a en Officiell tag i titeln.

—————————————————————

  • Guide (Emblem Kopiering) av

—————————————————————

  • Ser du något emblem du gillar? Gilla då gärna personens inlägg för att visa det.

  • Håll er inom reglerna när ni laddar upp bilder på era emblem.

Visa signatur
Permalänk

Får väll ta och utöka med några jag gjort.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk
Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Blev riktigt sur över att vissa dekaler fattades, annars hade jag överfört det som jag har till BF3.

Ber om ursäkt för OT.

Permalänk
Medlem

Nice! Blir nästan sugen att kopiera den. Men jag ska respektera ditt verk och avstå.

Visa signatur

Dator: NZXT H2 | MSI Z77a-gd65 | i7-3770k | Corsair h40 med Noctua NF-F12 PWM | Sapphire 7970 Ghz Vapor-X 3GB | Corsair Vengeance 32GB | XFX 550W bronze | Samsung 840 & 850 EVO 250GB SSD | WD Red 3TB |
Kringutrustning: Skärm Qnix 27" 2560x1440p @96hz | Tangentbord Qpad MK-85 | Mus Qpad 5k pro | Matta Qpad CT 4mm | Headset Qpad Qh-90

Permalänk
Medlem

Har dock bara gjort Ikea:n själv

Btw, det går att ta andras emblems för de som inte visste det. Och då menar jag inte "clone" funktionen i battlelog

Så här kan du göra:

Gå till någon som har snygga emblems, och gå till din sida där du fixar med emblems.

Tryck på personens emblem och kolla vad bilden har för URL. Nu lånar jag Eptk:s ID från tråden:

Så våran URL ser ut så här (Profil Id:t kan du låta stå som det är, med andra ord det du har på din profil):

Då kommer du till sidan med alla hans emblems:

Tryck på den du vill ha och skriv in detta i din Javascript konsol i webbläsaren (Firefox behöver inte ha med "javascript:"):

javascript:$('body').html('<pre style="color:#000;">emblem.emblem.load('+JSON.stringify(emblem.emblem.data,null,2)+');</pre>');

Du kommer få en massa kod/text. Kopiera det och skriv in det i javascript konsolen fast nu på din Emblem sida. Ha en ny/tom emblem markerad när du gör detta. När du skrivit in det i konsolen kommer emblemen ritas upp och det är bara att spara den. Du kan även skicka texten/koden till andra som vill ha samma emblem

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av Daavido:

Har dock bara gjort Ikea:n själv
http://i.imgur.com/gKxSyTG.png

Btw, det går att ta andras emblems för de som inte visste det. Och då menar jag inte "clone" funktionen i battlelog

Så här kan du göra:

Gå till någon som har snygga emblems, och gå till din sida där du fixar med emblems.

Tryck på personens emblem och kolla vad bilden har för URL. Nu lånar jag Eptk:s ID från tråden:

Så våran URL ser ut så här (Profil Id:t kan du låta stå som det är, med andra ord det du har på din profil):

Då kommer du till sidan med alla hans emblems:
http://i.imgur.com/sCNjTv4.png

Tryck på den du vill ha och skriv in detta i din Javascript konsol i webbläsaren (Firefox behöver inte ha med "javascript:"):

javascript:$('body').html('<pre style="color:#000;">emblem.emblem.load('+JSON.stringify(emblem.emblem.data,null,2)+');</pre>');

Du kommer få en massa kod/text. Kopiera det och skriv in det i javascript konsolen fast nu på din Emblem sida. Ha en ny/tom emblem markerad när du gör detta. När du skrivit in det i konsolen kommer emblemen ritas upp och det är bara att spara den. Du kan även skicka texten/koden till andra som vill ha samma emblem

Cool guide!

Skrivet av milo_:

Blev riktigt sur över att vissa dekaler fattades, annars hade jag överfört det som jag har till BF3.

http://static.cdn.ea.com/battlelog/prod/emblem/63/664/320/283...

Ber om ursäkt för OT.

Man kan låsa upp mer dekal-alternativ genom battlepacks har jag märkt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Cool guide!

Man kan låsa upp mer dekal-alternativ genom battlepacks har jag märkt.

Aha, låter vettigt. Har inte spelat så mycket att jag hunnit låsa upp saker. Det enda jag behöver är hooah-armarna. Min bild är nämligen endast uppbyggd av två armar och ett hjärta.

Permalänk
Medlem

där ser man, hade missat att man kunde leka med emblem oxå:)

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Ljusskygg

hahah, bäst

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

hahah, bäst

Tackar tackar. Ni får kopiera den om ni vill.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Våran platoon emblem:
(creds till: erixxx )

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk

Efter jag såg den här tråden bestämde jag mig för att göra ett eget emblem, höll på med det ett tag men nog blev jag nöjd ^^

Permalänk
Medlem

Här mitt:
*Tog bort bilden pga används inte längre*
Detta är EvilWords emblem:

Jag tycker den blev bra.
253 Squad. För fosterlandet!
Bilden syns mycket bättre i battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Uzoi/stats/35216...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av elklazor:

Den bästa julmusten, helvete vad jag hets konsumerar den i juletid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheSoftMachine:

Den bästa julmusten, helvete vad jag hets konsumerar den i juletid.

Jo, det gäller hela platoonen min;
Ta det kallt, ta en Zeunerts ;D

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Nya:

Permalänk
Medlem

Försvarsmakten!

EDIT: Uppdaterade färgerna.

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Medlem

skulle vilja ha lite fler frger.. hmm :/

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

inget speciellt, bara klanens emblem.

Skrivet av Boozfob:

http://i.imgur.com/xgjK9mP.png

skulle vilja ha lite fler frger.. hmm :/

fler färger?

du kan ju köra på färgkod i hexformat och få fram en väldans massa färger.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vad i? Du dödade mig tidigare idag på en Oblitiration runda
Tyckte du hade ett stenhårt emblem. Walter White!

http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelog/prod/emblem/277/977/...

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelog/prod/emblem/823/672/...

inget speciellt, bara klanens emblem.

fler färger?

du kan ju köra på färgkod i hexformat och få fram en väldans massa färger.

har testat massor, spg bara konstigt ut

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Gillart, vill sno den! (Btw, vill ha din krona. Skulle passa in så mycket bättre för mig )

Mitt emblem är LedR märket man bär på uniformen. (Orginal till höger)

Permalänk
Avstängd

Gooby pls..

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Här då och måste justera den ser ja nu.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|