Permalänk
Medlem

GTA V ( Crews ) PS3

Hej alla,

Efter min senaste tråd ( GTA V Efter storyn ) upptäckte jag att majoriteten av alla som hade avklarat storyn längtade intensivt efter GTA Online.
Nu när vi alla har hunnit känna lite på hur online läget känns kan vi ju konstatera att det äntligen börjar rulla på (någorlunda).

Nu till saken.

För att Jag och säkerligen många andra skall få ut så mycket som möjligt utav GTA:s onlineläge, krävs det ett relativt "tungt" Crew för att lyckas ta ner ett flertal rednecks som sitter och spelar. Men jag har inte märkt att efterförfrågan för "Crews" i Sverige har varit så stor.

Därför vill jag nu, skapa mig det "tyngsta" Svenska GTA V gänget, för att göra seriösa uppdrag, utföra professionella deathmatch's, kunna klättra i "karriären" och tjäna riktigt stora pengar. Helt enkelt skapa oss ett Svenskt imperium på GTA V.

- Visst låter det lite töntigt kanske, men vill ändå ha ut maximal spelgläjde och personligen får jag inte det utan andra seriösa spelar i mitt Crew.

Gänget jag har skapat går under namnet: Bloodworth
- http://socialclub.rockstargames.com/crew/bloodworth_

Om ni är en seriös spelare och vill ha ut samma känsla utav GTA, önskar jag mer än gärna att ni joinar.

Hälsningar,
1Nkz

Permalänk

Har joinat

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

...

Visa signatur

a wise man hears one word and understands two

Permalänk
Medlem

******Mod Menu*********

Hej allihopa
vem kan hjälpa mig för att installerar MOD MENU i min ps3?
tack