[minecraft] Skekai minecraft server söker seriöst folk! [whitelist][24/7]

Permalänk

[minecraft] Skekai minecraft server söker seriöst folk! [whitelist][24/7]

hej
skekai minecraft är från början en server till medlemmarna i en förening i skellefteå men efter bristande intresse från föreningen så har jag beslutat mig för att även ta in folk utifrån.
jag söker självklart efter seriösa och mogna spelare som inte bara förstör

är du sugen att joina? svara bara på några enkla frågor så är du välkommen

1. hur länge har du spelat minecraft?
2. varför vill just du joina?
3. hur gammal är du?
4. och självklart ditt in-game namn så man kan whitelista dig

svar skickar du antingen här i tråden eller via ett pm

Permalänk
Medlem

kör ni något mod pack

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Låter bra. önskar jag sett det här innan jag köpte en egen server...

Permalänk
Medlem

Lite mer information kan alltid vara bra, Det finns 1000tals minecraftservrar där ute, Varför ska vi välja just din?

Vad som borde stå är: speltyp, eventuella mods/plugins, Minecraft version antal spelarplatser, eventuella begränsningar av världen blockerade items osv osv.

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jaffagott:

hej
skekai minecraft är från början en server till medlemmarna i en förening i skellefteå men efter bristande intresse från föreningen så har jag beslutat mig för att även ta in folk utifrån.
jag söker självklart efter seriösa och mogna spelare som inte bara förstör

är du sugen att joina? svara bara på några enkla frågor så är du välkommen

1. hur länge har du spelat minecraft?
2. varför vill just du joina?
3. hur gammal är du?
4. och självklart ditt in-game namn så man kan whitelista dig

svar skickar du antingen här i tråden eller via ett pm

1. Jag har spelat minecraft i ca 2-3 år.
2. Jag vill joina då jag söker efter en survival server med många spelare på, där det finns gemenskap och respekt. En survival server med många spelare på så tar aldrig äventyret slut. Jag är en väldigt seriös spelare, jag respekterar andra i spelet till 100%. Jag är en seriös spelare, håller mig till mitt och tar inte utav andra, låter andras byggen vara orört från min sida. Jag älskar minecraft, vad mer kan jag säga? Finns inget bättre spel!
3. Jag är 16, fyller 17 inom 5 månader.
4. Ingame namn : dinneman

Visa signatur

Beasten : Intel Core i7 4790k [<->] MSI Geforce GTX 780 [<->] ASUS Z97-A ATX [<->] 16GB Corsair Vengeance Gold Pro 1600Mhz [<->] be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulär [<->] Samsung Evo Basic 250GB SSD [<->] 1TB WD Blue HDD [<->] Cooler Master Hyper 212 Evo Processorkylare [<->] Fractal Design Define R4 [<->]

Permalänk

minecraft servern

Hej Du är självklart välkommen in, vi har inte så många aktiva spelare just nu då typ bara 10% av alla som har joinat har ens varit inne på servern men några tappra spelare har vi och du får gärna bjuda in dina vänner också :), du får gärna kolla upp ditt ingame namn för jag kan inte lägga till det på whitelisten, du kan lägga till mig på skype johan.fredriksson94 och skriva ditt in game namn så fixar jag det då @dinneman2:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaffagott:

Hej Du är självklart välkommen in, vi har inte så många aktiva spelare just nu då typ bara 10% av alla som har joinat har ens varit inne på servern men några tappra spelare har vi och du får gärna bjuda in dina vänner också :), du får gärna kolla upp ditt ingame namn för jag kan inte lägga till det på whitelisten, du kan lägga till mig på skype johan.fredriksson94 och skriva ditt in game namn så fixar jag det då @dinneman2:

Ciao, får man joina fastän man inte bor inom Svearikets gränser?

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Jag tar o kopierar dinneman2 text för det stämmer in på mig

1. Jag har spelat minecraft i ca 2-4 år.
2. Jag vill joina då jag söker efter en survival server med många spelare på, där det finns gemenskap och respekt. En survival server med många spelare på så tar aldrig äventyret slut. Jag är en väldigt seriös spelare, jag respekterar andra i spelet till 100%. Jag är en seriös spelare, håller mig till mitt och tar inte utav andra, låter andras byggen vara orört från min sida. Jag älskar minecraft, vad mer kan jag säga? Finns inget bättre spel!
3. Jag är 34.
4. Ingame namn : Jaguaren81

Permalänk

självklart, så länge du talar svenska @Equilibrium:

Permalänk

för tillfället är det inte så många aktiva men kämpar hela tiden med att få in fler så du är välkommen @jaguaren:

Permalänk
Medlem

1. Sen 2011
2. För att jag vill börja lira Minecraft igen. Har inte spelat på ett tag och söker nya spel att lira.
3. 17
4. Evry

Permalänk
Medlem

1. Sen typ kanske en 2013 sisådär.
2. Kan vara roligt att lira det med ett mål och ja få kanske nya vänner.
3. 23.
4. GeneralWulff

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk

Välkommen in
IP:213.114.97.77 @Kelow:

Permalänk

Välkommen in
IP 213.114.97.77@Equilibrium: