Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Jan 2011

Vilka Spel?

Tja! Fick nyss svar av Elgiganten att jag är garanterad en ps4 på release. Men har inte bestämt mig vilket/vilka spel jag ska köpa till.
Så vad tycker ni av dom här spelen?
Knack , Killzone , Black Flag. Eller så funderar jag på att köpa ps plus och bf4 eller ghost

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Jan 2009

Diggar Killzone*

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Feb 2012

Om du inte har en budget hade jag köpt allt.

Chassi: Fractal Design R5 CPU: Intel i7 6700K RAM: 16Gb DDR4 Moderkort: Asus Z170 Pro Grafik: GTX 1080 STRIX OS: W10
Bra Steam design: Metro for Steam Bra gaming VOIP: Discord

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013

Knack skulle jag lugnt köpa. Ingen tvekan.
Killzone blir mer och mer intressant. Bara de fixar styrningen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Jan 2011

Jag har råd med alla spelen, men vill inte ha alla spel på en gång. Kommer inte kunna bestämma mig vilket jag ska spela haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Killzone eller Knack. De andra spelen släpps på PC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
regnvm Helsingia regio
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av ozo64:

Killzone eller Knack. De andra spelen släpps på PC

Håller med där. Jag gör samma sak på PS3 som jag kommer göra på PS4. På konsolen spelar jag konsol-exklusiva titlar och resten blir på PC.

Laptop: ASUS-G751JY

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Mar 2006

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden pga. att rubriken inte uppfyller kraven i forumreglerna:

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Skicka mig via PM ett förslag på en mer beskrivande rubrik så att jag kan låsa upp tråden.

Mvh
/KimTjik