White House Down - överraskande bra action-film

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Borås
Registrerad
Dec 2011

White House Down - överraskande bra action-film

http://www.imdb.com/title/tt2334879/

Visserligen aningen patriotisk men skönt att slippa att de onda terroristerna består av galna araber. Nu är det galna amerikaner/engelsmän/fransmän istället. Gillar man hjärndöd välgjord sprängaction älskar man denna film. Okej, kopia på Die Hard filmerna men ändå sevärd i den grenen.

Höghastighetsfiber är livet :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2001

Jag tyckte den var katastrofalt dålig, den fick till och med "Olympus Has Fallen" att kännas bättre än den var. Det hjälper inte att man kan lista ut precis hela handlingen ungefär 10 minuter in.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Jag såg trailern, så nu har jag sett filmen.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2002
Skrivet av keyser:

Jag tyckte den var katastrofalt dålig, den fick till och med "Olympus Has Fallen" att kännas bättre än den var. Det hjälper inte att man kan lista ut precis hela handlingen ungefär 10 minuter in.

Håller helt med, katastrofalt dåligt samt att Olympus Has Fallen är mycket bättre.

Datorer - Macbook Pro 13" late 2013 / MacBook Air 13" late 2013
Hörlurssystem - DacMagic Plus > Sennheiser HD650 / NAD HP50
Ljudsystem - HRT Music Streamer II+ > NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 911 Carrera S

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jan 2003

Den var faktiskt inte alls bra.

Tunn story, dåligt skådespelande från huvudskådespelarna. Då tyckte jag personligen att Olympus Has Fallen var en bättre film på temat.

Men en helt ok underhållsaction var det.

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Borås
Registrerad
Dec 2011

Japp, helt okej hjärndöd underhållningsaction.

Höghastighetsfiber är livet :)