Xbox 360 kan ej avsluta automatisk betalning

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2007

Xbox 360 kan ej avsluta automatisk betalning

Hej!

Jag har sålt mitt Xbox för ett tag sedan och ska avsluita min automatiska betalning som sker måndsvis.

Dock när jag ska logga in på mitt Xbox Live konto så står det att min förläder (?!) måste logga in först på sitt konto. Vet inte hur detta kommer sig då jag är en i högsta grad vuxen person.

Har sökt i lång tid utan att hitta något alternativt sätt att komma i kontakt med dem på Xbox live.

Någon som vet hur jag kan göra?

ASUS Z170 PRO GAMING | i7 6700K | Samsung 960 PRO 512GB | GTX 1080 STRIX | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jul 2004

Speldator: SB i7-2600k @ 4,5Ghz P8Z68-V Pro, 16GB DDR3, GTX1070
Server 1: SB 2500k, MZI -P67GD55, 32GB DDR3, Corsair MX 240GB SSD
Tablet: Surface Pro, Konsoler: PS2/3/4, Xbox 1/360/One, Wii U, PS Vita, 3DS+++

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2007

Provat den funktionen tidigare men man får felmeddelande när man klickar där. Den har varit så i säkert en månad nu.

ASUS Z170 PRO GAMING | i7 6700K | Samsung 960 PRO 512GB | GTX 1080 STRIX | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Portland, USA
Registrerad
Dec 2007

Xbox.com ----> account-----> cancel subscription. Hur svårt kan det vara?

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av Knuckles:

Xbox.com ----> account-----> cancel subscription. Hur svårt kan det vara?

LÄS min tråd först kanske innan du skriver...

Som sagt så står att min förälder måste logga in först på sitt konto. Vilket är konstigt då jag i högsta grad är en vuxen person själv.

Jag kommer alltså inte längre och hittar inga andra fungerande sätt att komma i kontakt med deras kundservice...och under tiden drar de pengar från mitt konto varje månad.

ASUS Z170 PRO GAMING | i7 6700K | Samsung 960 PRO 512GB | GTX 1080 STRIX | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Maj 2010
Skrivet av Asce:

LÄS min tråd först kanske du skriver...

Som sagt så står att min förälder måste logga in först på sitt konto. Vilket är konstigt då jag i högsta grad är en vuxen person själv.

Jag kommer alltså inte längre och hittar inga andra fungerande sätt att komma i kontakt med deras kundservice...och under tiden drar de pengar från mitt konto varje månad.

Ja, men då måste du prata med kundsupporten. Och då menar jag att du verkligen måste, inga om eller men. Annars får du ju stå ditt kast oturligt nog för att du inte vågat göra det.

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2012

Ifall konto är kopplat till ett kort kan du spärra kortet och beställa ett nytt

Fractal Desgin Arc Midi, MSI GTX 580, i7 2600k, 120gb SSD, 2tb HDD, Corsair H100i, Corsair CX600

http://www.inet.se/produkt/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av Dr.Pepper:

Ja, men då måste du prata med kundsupporten. Och då menar jag att du verkligen måste, inga om eller men. Annars får du ju stå ditt kast oturligt nog för att du inte vågat göra det.

En TILL som inte läst tråden... Om du läser tråden så ser du att någon gav förslag att jag skulle ringa och gav mig en länk, men som jag skrev så fungerar inte funktionen på den länken och har inte gjort det på ett bra tag nu.

Hade jag haft ett telefonnummer hade jag givetvis ringt för längesedan!

Menar inte att sura nu eftersom det är jag själv som ber om hjälp... men lär dig läsa trådar som du svarar på så underlättar det för alla.

ASUS Z170 PRO GAMING | i7 6700K | Samsung 960 PRO 512GB | GTX 1080 STRIX | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av Asce:

En TILL som inte läst tråden... Om du läser tråden så ser du att någon gav förslag att jag skulle ringa och gav mig en länk, men som jag skrev så fungerar inte funktionen på den länken och har inte gjort det på ett bra tag nu.

Hade jag haft ett telefonnummer hade jag givetvis ringt för längesedan!

Menar inte att sura nu eftersom det är jag själv som ber om hjälp... men lär dig läsa trådar som du svarar på så underlättar det för alla.

http://support.xbox.com/sv-SE/contact-us#2:6:2

Testa den länken och starta upp en chat ifall det inte funkar med telefonen. Ifall det inte hjälper kan du spärra kortet alternativt ringa din bank och be de stoppa de automatiska betalningar till xbox live.

Fractal Desgin Arc Midi, MSI GTX 580, i7 2600k, 120gb SSD, 2tb HDD, Corsair H100i, Corsair CX600

http://www.inet.se/produkt/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...